“Styr unna!”

Legg det til.
KunstCafeen
Vurdert som nr. 145 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. juli 2020

Vi kom sultne og håpefulle til denne caféen, men ble rett og slett veldig skuffet. Personalet er svært lite effektive og serviceinnstilte. Menyen de har virker fristende, men de hadde knapt nok brød til toasten og salat til "salaten". Vi fikk anbefalt bobblevaffelen, noe som virket spennende, men de hadde kun nok til 2 av oss 4 så vi bestillte 2 toast også. Etter ca. 30 minutter kommer de med bobblevaffelen (kald) som skulle være fylt med masse godt. Vaffelen hadde kun en skive med spekeskinke og litt isbergsalat. En tristere vaffel til 119 kr skal man se langt etter. Når toasten omsider kom så fikk vi tildelt to små brødskiver med en "salat" hvis det er lov å kalle det en salat. Noe isbergsalat med 2 små oppkuttede tomater og litt agurk. Dette er noe av det flaueste jeg noen gang har blitt servert ute på restaurant eller et gatekjøkken, og dette til prisen av 100 kr.

Andre gjester i lokalet klaget også på at maten de hadde kjøpt tok lang tid eller at de ikke fikk det de hadde kjøpt å betalt for fordi det var tomt. Dette er faktisk ganske så frekt og går faktisk ikke an når gjestene legger igjen så mye penger igjen. Rett og slett en tragisk og nesten komisk opplevelse jeg helst ville ha vært foruten.

Takk, trymd2018

Reisende som så på KunstCafeen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i KunstCafeen? Del dine erfaringer!