“Hyggelig atmosfære ”
Anmeldelse av Marina Le Monde - STENGT

Marina Le Monde
Beskrivelse: Restaurant med Middelhavske retter som spesialitet. Et spisested som tilbyr god, eksotisk og ikke minst hjemmelaget mat med en utmerket service og i flotte omgivelser. Spis hos oss i restauranten eller bestill catering.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste middag her en sommerdag i juli. Full restaurant, men den ansatte fikk ordnet plass til oss. Meget oppmerksom og hyggelig betjening. Vi ble godt fulgt opp under besøket. Koselig lokale! Kusina spiste burger. Den var litt tørr, men ellers god. Jeg spiste fiskesuppe med glutenfritt brød. MYE fisk og sjømat i suppa, nam!! Kommer gjerne igjen!

1  Takk, Ailiskh

Anmeldt 14. juli 2020

Restauranten ligger koselig til på en marina med solrik beliggenhet. De har sitteplasser både inne og ute, med tak. Betjeningen er hyggelig. Maten vi spiste var ok, hverken mer eller mindre, men med prisene restauranten operere burde man kunne forvente noe mer. Restauranten er nok best egnet for et glass vin i sola, fremfor en bedre middag.

1  Takk, 857madsn
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Dessverre har et fantastisk lokale, på en drøm av en beliggenhet åpnet en restaurant som ikke kommer seg over middels bra nok. Serveringen er treg, fisken er way overdone - og lett oversaltet. En meget tam estetisk opplevelse også. Betjeningen er så hyggelig som de kan, men utilgjengelig og ukoordinerte (Jeg ba om vannglass 2 ganger før en tredjeperson kom med det, etter 15 min.). Jeg opplever det uprofft at personalet (som for meg er vanskelig å få kontakt med) samles til stadighet, snakker ikke norsk, og er vanskelig å få kontakt med. Synd,men jeg kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, tinakristineo
Anmeldt 27. januar 2020

Super belligenhet for en tur på årets lysere måneder.
topp mat, og hyggelig betjening.
Stedet er flott dekorert, og har kommet seg veldig siden "pizza" stedet var det eneste de kunne komme med her nede.
Ta turen da vel! :)

Dato for besøk: november 2019
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 14. desember 2019

Rett og slett en dårlig opplevelse. Treg servering, kald mat og personell som ikke snakker/ forstår norsk.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: desember 2019