“Ikke kjøp pizza her!”
Anmeldelse av Pizza & Show

Pizza & Show
Vurdert som nr. 88 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Har bestilt pizza her 2 ganger, og begge gangene har vi ikke fått det vi bestilte. De snakker ikke norsk og forstår åpenbart ikke mye engelsk heller. Begge gangene vi bestilte pizza, fikk vi tilbake brente pizzaer. Ikke kjøp pizza her! Anbefaler heller å kjøpe pizza på Peppes pizza eller pizzabakeren.

Takk, mariahpedersen

Anmeldt 5. november 2019

Nå er de ikke i Vågsbygd lenger, men på Dvergsnes.
De overrasker stort med veldig bra pizza. Pizzaen er stekt i vedfyrt ovn på 5-600 grader. Dette er også grunnen til at pizzaen smaker helt annerledes enn annen pizza. Pizzaen smaker nesten like godt som på dyre pizzarestauranter.

Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Sbrun
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Den er helt rå. Bare stol på meg. Men ikke si det til noen, for kan ikke ha mer kø. De er også ekstremt raske, tar 7 min fra bestilling til varm pizza. Stekes i vedfyrt ovn som gir en helt egen smak.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 15. juni 2021

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 5. februar 2021

Dato for besøk: januar 2021

Reisende som så på Pizza & Show, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Pizza & Show? Del dine erfaringer!