“Autentisk pizza”
Anmeldelse av La Pizza

La Pizza
Vurdert som nr. 6 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. juli 2021

Meget god og smakfull original italiensk pizza. Hyggelig betjening og meget rask levering. Anbefales!

Takk, Sirator
Signe Høgh, Marketing på La Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

1000 takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glad for at du er fornøyd!

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Beste pizzaen vi har smakt.Veldig hyggelig betjening. Heretter blir La Pizza vårt førstevalg. Anbefales på det sterkeste.

Takk, taifa55
Signe Høgh, Marketing på La Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

1000 takk for hyggelig tilbakemelding! Det er gøy å lese!

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk Pizza. Har spist her flere ganger og like bra hver gang. Min favoritt er 4 oster. Denne anbefales på det sterkeste.

Takk, 545ragnark
Anmeldt 18. juni 2021

Ekte italiensk pizza av god kvalitet. Her er de opptatt av god ingredienser samt en god matopplevelse for kundene, og det merkes når man spiser her. Utrolig flinke kokker som vet hva de driver med! Anbefaler alle å teste ut!

Takk, ingrid_andrine99
Signe Høgh, Marketing på La Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei! Vi så din tilbagemelding litt sent, men 1000 takk for hyggelig lesing. Det setter vi pris på

Anmeldt 16. juni 2021

Ekte italiensk pizza av høy kvalitet. God service, kort ventetid, og hyggelig betjening.
Anbefales på det varmeste.

Takk, guro_128

Reisende som så på La Pizza, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i La Pizza? Del dine erfaringer!