“Meget god cocktail bar i Kristiansand”
Anmeldelse av San Sebastian

San Sebastian
Vurdert som nr. 100 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Meget god cocktail bar i Kristiansand sentrum. Gode drinker, og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 719tord

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Beste drinker jeg har smakt i Norge. ANBEFALES Sentral beliggenhet. Fantastisk service.
Må oppleves. !!

Takk, Stolsen40
Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Fiskesuppen smaker bra, men konsistensen er altfor tynn. I tillegg så var brødet som ble servert tørt. Servitøren var litt treg med å gi vann, men bedre sent enn aldri. For 99kr så var det en helt ok lunsj.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Ekiinci
Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

Gikk forbi restauranten i dag, og ble fristet til å ta lunsjen der da jeg så alle de flotte suppene som de hadde på gatebukken.
Gikk inn, og ønsket å bestille.
Utfordringen var at servitrisen bak disken kun var opptatt med å vise noe fra mobilen sin til en venn (?)..
Sto å ventet, men fikk aldri kontakt, og gikk derifra uten respons.
IKKE ett sted jeg kommer til å gå igjen på en stund..!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 12. august 2019

Ble tipset om dette stedet av en servitør etter en bedre middag.

2 flotte drinker, hyggelig service og god atmosfære

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, spurv s

Reisende som så på San Sebastian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i San Sebastian? Del dine erfaringer!