“Gode drinker”
Anmeldelse av San Sebastian

San Sebastian
Vurdert som nr. 100 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Er en tapasrestaurant, men vi var her for drinker. Drinkene var meget gode men det var litt trøkk så det tok sin tid før drinkene kom på bordet. Dette ble behørig beklaget av det svært hyggelige personalet.

1  Takk, hlaud

Anmeldt 30. juni 2021

I grunnen helt fin opplevelse før hun ene bartenderen/ansatte plutselig slo seg helt vrang… Uten grunnlag nektet hun å servere oss . Utenom henne var det 10/10, hun gjorde at det ble -5/10. De andre servitøren var greie, håper hun frekke blir sparka. Dersom vi ser bartenderen igjen setter vi ikke en fot innenfor. Hold dere unna!!!

1  Takk, noratv
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk gode drinker. Anbefaler alle med bær. Daiquiri, pink gin fizz osv. Fine lokaler. I gågata

2  Takk, vidaropheim
Anmeldt 18. august 2020

Nydelig strawberry daquiri Med norske jordbær. Stiv pris, men verdt det. Hyggelig begjenimg, vi fikk drinkene raskt.

1  Takk, Caroline N
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Meget god cocktail bar i Kristiansand sentrum. Gode drinker, og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales.

2  Takk, 719tord

Reisende som så på San Sebastian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i San Sebastian? Del dine erfaringer!