“Wow”
Anmeldelse av Mercado

Mercado
Vurdert som nr. 77 av 177 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Har egentlig bare ett ord å si om tapasen- WOW! Dette var en smaksopplevelse Kristiansand aldri før har levert etter min mening. Litt ventetid på mat, men verdt det. Hyggelig betjening og gunstige priser.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Jeanett A

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Ok sted , god service men mye venting. Ok mat , men litt kjedelig meny i forhold til mange andre tapas steder. Ny startede og endel å lære

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tor Steinar E
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Trivelig lokale med hyggelige og serviceinnstilte servitører. Vi spiste flere små deleretter, og var fornøyd med alt. Flott med både vegetar og veganalternativer på menyen. Generelt en flott og smakfull middagsopplevelse.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, lenee361
Anmeldt 31. juli 2019

Kan varmt anbefale Mercado til både lunsj og middag. Jeg har vært der flere ganger med både venner og familie. Flere spennende retter, både forskjellige kjøttretter, vegetar- og veganretter. Du kan velge mellom tapasmeny og prøve spennende småretter, eller bestille hovedretter. Det er gøy at en restaurant satser på litt andre råvarer og introduserer oss for nye retter vi ikke ville laget hjemme.

Endelig et sted som serverer barnemeny som ikke består av pølser og pommes frites. Barna kan få små personer av de vanlige rettene, og til en hyggelig pris.

Mercado byr på svært god service og har en koselig atmosfære, både på uteserveringen og inne i restauranten.

Jeg kommer igjen!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, PIh212
Anmeldt 23. juli 2019

Vi har savnet en ordentlig god tapas restaurant i Kristiansand! Etter besøket vårt på Mercado føler vi at byen endelig har fått det.

Vi feiret bursdagen til min kone med familie og venner. Maten var god og service var upåklagelig. Det ble servert god vin til mange svært gode retter.

Det eneste vi kunne klage på var at servitørene ikke selv hadde anbefalinger fra menyen. Det kan være pga stedet er så nyåpnet. Servitørene bør kunne menyen bedre enn det vi opplevde.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MrJones147

Reisende som så på Mercado, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mercado? Del dine erfaringer!