“Tapas”
Anmeldelse av Mercado

Mercado
Vurdert som nr. 35 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Pukus restoranas mėgstantiems tapas. Mes rinkomės po 3 patiekaliukus žmogui. Viskas itin gardu Rekomenduojam midijas ir avieną.
I denne restauranten er variert menu med tapas. Mat er veldig god og deilig smak på alle retter. Kjempegod service Vi anbefaler blåskjell og rosmarinstekt ytrefilet av lam.
Really god and tasty food Ve highly recommend blåskjell og rosmarinstekt ytrefilet av lam.

Takk, andrutea

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God mat, deilige smaker på alle rettene vi bestilte. Calamari og halloumi var favorittene våre. God service med blide og imøtekommende ansatte.

Takk, elisabethw49
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og kjempe god service
Har mat for laktoseintoleranse God atmosfære Sentralt

Takk, karinbT9114DT
Anmeldt 16. juli 2020

2 familier kom stormende inn med tilsammen 6 barn mellom 3 og 5 år. Fikk et litt avskjermet bord, og servitørene var meget hyggelige og forståelsesfulle med våre trøtte og sultne små. Tryllet for barna og kom med vann og mat i superfart. Mange gode retter, vi bestilte likegodt en av hver fra menyen. Spennede for både store og små. Savnet kjøttbollene, men ellers svarte det godt til forventningene.

Takk, 819elsek
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Meget god og ikke minst autentisk mat. Hyggelig servitører og god service til en relativt rimelig penge.

Anbefales

Takk, Henrik280384

Reisende som så på Mercado, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mercado? Del dine erfaringer!