“Fantastisk!”
Anmeldelse av THAI Corner

THAI Corner
Vurdert som nr. 61 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat til en fantastisk pris.
God verdi for pengene.
Jeg vil definitivt dra tilbake hit meste gang jeg er i Kristiansand

Takk, eplemozt

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi tok oss en tur til Thai Corner i nabolaget og oppdaget at det er en fantastisk mat der. Vi bestilte pad thai- en veldig sterk med scampi og en middelssterk med kylling, og en rød karri - det var virkelig fantastisk matopplevelse. Deilig velsmakende måltid- veeeeldig store porsjoner. ANBEFALES

Dato for besøk: februar 2020

Anmeldt 27. september 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på THAI Corner, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i THAI Corner? Del dine erfaringer!