“BESTE Take-Away Thai Restaurant i Kristiansand”
Anmeldelse av THAI Corner

THAI Corner
Vurdert som nr. 61 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 14. august 2021

Thai Corner er nok det beste take away thai restaurant i Kristiansand, uten tvil. Både No. 7 Grønn Karri og No. 11 Rød Karri er nok de beste jeg har prøvd. Bestilt her flere ganger og er hver gang super fornøyd. Anbefaler å prøve ut vegetar våruller og kyllingvinger som forrett. Billig, mye mat og god mat får du ikke. :-D

Takk, ArpanS84

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat til en fantastisk pris.
God verdi for pengene.
Jeg vil definitivt dra tilbake hit meste gang jeg er i Kristiansand

Takk, eplemozt
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi tok oss en tur til Thai Corner i nabolaget og oppdaget at det er en fantastisk mat der. Vi bestilte pad thai- en veldig sterk med scampi og en middelssterk med kylling, og en rød karri - det var virkelig fantastisk matopplevelse. Deilig velsmakende måltid- veeeeldig store porsjoner. ANBEFALES

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Sprawiedliwa
Anmeldt 19. februar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2021
Anmeldt 3 dager siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på THAI Corner, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i THAI Corner? Del dine erfaringer!