Priceline
      kr 896
    • Vio.com
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vist du vil oppleve å bo på en bibelskole, så er dette stedet for deg. Det å kalle dette et hotell er en sterk overdrivelse. Du får et rom med to senger og et bad. Ikke noen andre fasiliteter som tv, kjøleskap osv. Skolen var under oppussing, så alt så ut som en byddeplass. Man bodde ikke i selve hovedbygningen, men i oppbevaringsboder som lå et stykke fra selve bygningen. Vi hadde rom med utsikt til en fjellvegg, selv om alle bildene på nett var med utsikt. Kun halvparten av rommene har utsikt, resten er inn mot en fjellvegg. Det var krangling om parkeringsplasser vist man kom sent hjem. Så det positive. Hyggelige gladkristne betjening, god frokost hvor man ble servert av betjeningen pga Corona. Flott strand i umiddelbar nærhet. Kort vei til Dyreparken og Kristiansand sentrum. Det er et helt greit sted å bo vist du fjerner det du forventer på et hotell, men syntes prisen er for høy.

Takk, jana806
    Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi og barna var heldige og fikk studioleilighet i skolens nybygg, med utsikt mot fjorden. Her var god plass og høy standard, eget kjøkken. Mine foreldre var lile fornøyd med sitt tomannsrom i samme bygg, de hadde felles kjøkken med naboene. Ingen lyd fra naboer selv om det var fullbooka, så tydeligvis godt lydisolert også. Fem ukedager for 6000,- er rimelig, synes jeg (tillegg for helg). Frokosten var også veldig god og med godt utvalg. Veldig hyggelig betjening, og beliggenheten mellom Kristiansand og dyreparken (fem min. unna) er en stor fordel. En stille stund i Kjell Nupen-kapellet anbefales en solrik dag hvor solstrålene lager det vakre lyset i rommet. Sandvolleyball og lekeplass for barna. Prøvde ikke bading i det kalde været. Jeg finner ingenting å trekke her, og kommer gjerne igjen!

1  Takk, andrease642
    Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Forventer du god hotellstandard er dette ikke plassen for deg. Samtidig holder nybyggene grei standard og frokosten er helt ok for familier, der finner du basisen i en familiefrokost, forøvrig gode nybakte brød. Gode fasiliteter for småbarnsfamilier ellers.

Noe misvisende beskrivelser av rom på booking.com vs stedets egen hjemmeside, vær sikker på at du bestiller det du ser for deg, lurt å bekrefte med en telefon.

Renhold opplevdes dessverre som begredelig, selv etter klage. Dette bør være enkelt å score poeng på at det er irriterende å oppleve! Støvsuging og vask av gulv bør kunne forventes uansett sted, brødfjøl full av smuler, og generelt skittent, skjerpings!

Vi kommer til å vurdere stedet igjen da det har en fin beliggenhet ifht. både dyrepark og danskebåt, er prisgunstig og barnevennlighet. Men igjen, dette med renhold MÅ forbedres!

Dato for oppholdet: august 2019
    1  Takk, Marius Andre H
    Anmeldt 28. juli 2019

Ansgar er mitt beste reisetriks Et perfekt alternativ til de dyre hotellene i området rundt Kristiansand og Dyreparken i sommermånedene. Verken rommene, som til vanlig er hybelrom for studenter, eller frokosten holder hotellstandar, men prisen er flere hundre kroner billigere enn de biligste hotellene i Kristiansand. Ligger mellom Dyreparken og sentrum, kort vei fra feks danskebåten. Skjermet plass i fin bydel i Kristiansand, med nærhet til butikker, gatekjøkken og strand. Fint område på stedet med blant annet hoppeslott for barna.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Lars F
    Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Reint, god plass til tre, og veldig god frokost. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Et pluss med tilgang til kjøleskap og fryseboks. Fint område rundt.
    Kort vei til Dyreparken og Kristiansand sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Ole J