“Barbesøk”
Anmeldelse av Skagen Pub

Skagen Pub
Vurdert som nr. 132 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Mulig vi var her på en dårlig kveld, men for det første sto vi i døra alene i 10 min før vi fikk komme inn. Så tok det 15 min før vi fikk servering. Det vi fikk holdt ikke mål, så det ble en ny runde.

Stakkars de ungdommene som har fått alt for dårlig opplæring av en eier som skal spare penger. Et slikt sted trenger mer management.

Dårlig opplevelse

1  Takk, 665Roy

Anmeldt 13. juni 2020

Skagen Pub promoverer seg på at være en restaurant/pub med smak av danmark.
Vi bestilte en stor grilltallerken samt skagen burger her til aften. Og desværre må jeg meddele, at dette måltidet bare var alt annet end dansk.
Bite små porsjoner, som vi best kjenner det fra Norge, og helt forfærdelig var det bacon som var i rettene vores. Det billigste av det billigste bacon, med stride seie kanter med hud og nesten bare reint fett.
1 lite stykke med Spareribs, ca 15 cm langt. Det var det hele. Så utrolig skuffende. Der er jo ingen voksne folk som kan bli mætte av det.
Da vi var nesten færdig med maden, fandt mannen min et hår, som satt godt fast i Spareribsen. Flott finale. Hvis dere vil ha smaken av danmark, må dere virkelig "uppe gamet"!!!
Kom dog inn i kampen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, stinebaun
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Bra priser på drikke, hyggelige servitører men ellers dårlig stemming. Stor Grill tallerken leverte ikke til forventningene, den var absolutt ikke stor og det lille som var av ribs var tørt og kjedelig på smak. Eneste som smakte var pommes fritsen. Maisen så ut som den hadde vært i Microen og salaten var utrolig kjedelig. Mye rusa og fulle folk men de kommer vell med de billige øl prisene. Styr unna om du ønsker bra pub mat, men helt greit om du er på budsjett og vil ha en billig øl, men finnes bedre plasser for det også dessverre.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, Sightsee801367
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Skagen byr på god atmosfære, hyggelige ansatte og ekstremt rimelige priser. En folkepub der alle føler seg hjemme!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, KjetilAasvald
Anmeldt 3. april 2020 via mobile enheter

Fant en reklame på facebook for take-away menyen de har, og den så fristende ut. Det er ikke ofte at bildene på menyen stemmer overens med det man får av mat, men her er altså ett hederlig unntak. Nydelig grilltallerken til meg og fruen, og en burger som arvingen syntes var kjempegod. Smakfullt og evig nok mat til alle oss tre, ikke spesielt dyrt heller. Anbefales!

Dato for besøk: april 2020
Takk, 25erlingp

Reisende som så på Skagen Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Skagen Pub? Del dine erfaringer!