“Lunsj ”
Anmeldelse av Skagen Pub

Skagen Pub
Vurdert som nr. 115 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Helt konge lunsj! 100-lappen for en god burger og en 50-lapp for en halvliter. Perfekt! God mat og drikke til fornuftige priser. Kommer garrantert tilbake..

Takk, Einarson

Anmeldt 16. august 2021

En kjapp middag med familien etter en fin dag i Kristiansand. Meget hyggelig betjening, rask og korrekt servering. Maten var god, og rikelige porsjoner, til en god pris.
Hyggelig stemning og koselig lokale, men dårlig renhold og manglende toalettsete på herretoalett.

Takk, Lars B
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Skagen er en plass som bare tenker penger.

Meg og min kjære feirer hans bursdag vi spiste og koste oss. Hadde 4 enheter hver og spilte spill.
Bordene var med en meter avstand fra de som satt ved siden av. De pratet litt med ett ektepar som satt ved vår side, de var turister i byen. Så kom en servitrise og sa at vi var for fulle og ikke kunne bestille mere. Vi bare lo, tenkte hun hadde gått til feil bord. Så bestilte vi en enhet hver på appen, og da kom en mann bort å sa at bi ikke fikk mer, fordi vi brøt smittervern med å prate og lene oss mot dem på borde ved siden av. Vi ble helt sjokkert og trodde ikle de vi hørte, men mannen var påståelig og sa vi var for fulle i tillegg, så vi skulle få pengene igjen for de vi hadde bestille på appen og ikke hadde fått. Vi gikk og lovet å aldri komme igjen.
Det var masse studenter ute denne dagen og de løp fra bord til bord og herjet og slåsskamp ble det også etterhvert. Men den guttegjengen fikk bli, men vi som voksne folk, som bare slo av en kjempe hyggelig prat med de ved siden av, vi måtte dra.

Jeg har når prøvd frem og tilbake og få tilbake pengene i en måned og enda ikke fått dem.
Jeg er sikker på de bare ville ha oss ut fordi vi satt og spilte spill og ikke drakk fort nok og mye nok.

Dette er min oppfatning. Håper jeg får pengene mine tilbake snart.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Skaujenta5
Anmeldt 27. august 2020

Vi fikk se en av innleggene deres på Facebook og ble fristet til å dra en tur og smake på grilltallerken. Vi hadde med oss vår lille i vogn. Kom til restauranten og gikk inn for å spørre om de hadde barnestol. Det hadde de Ikke. Kanskje ikke å regne med i en pub. Han i baren virket litt forvirret når jeg spurte, så han måtte spørre en annen som virket høyere oppe i systemet. Nei, de hadde ikke barnestol. Så vi tenkte at vi bare kunne trille vognen inn og den lille kunne bare bli sittende. Spurte om vi fikk lov til det. Han i baren så enda mer forvirret ut. Og henviste meg til den andre som tydeligvis var litt mer ansvarlig. Han så også forvirret på meg og begynte plutselig å snakke med en annen som var tydelig beruset. Hadde mer interesse i det enn å sørge for at potensielle spisende gjester skulle få god service. Dårlig kommunikasjon og tydeligvis mer interessert i å tjene penger på øl enn mat. Ikke slik man tar i mot gjester. Vi snudde i døra og spiste en bedre middag rett over gata. Ikke verdt å bruke tid og penger på denne plassen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, RenateM239
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Mulig vi var her på en dårlig kveld, men for det første sto vi i døra alene i 10 min før vi fikk komme inn. Så tok det 15 min før vi fikk servering. Det vi fikk holdt ikke mål, så det ble en ny runde.

Stakkars de ungdommene som har fått alt for dårlig opplæring av en eier som skal spare penger. Et slikt sted trenger mer management.

Dårlig opplevelse

1  Takk, 665Roy

Reisende som så på Skagen Pub, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Skagen Pub? Del dine erfaringer!