Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Bodde i safari parken, nesten ferdig.
UTROLIG kult konsept. Barna elsket det. (8-10 år)
Rent, god str på telt og kort vei til toalett( som var rent) og kort vei til alt fra Abrahavn /hotell.
Gøy stien langs vannet som koblet alt sammen.

Anbefales virkelig ❤️

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Betabeth77
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Dyreparken Safaricamp!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Familie-glamping på sitt aller beste! Etter to netter i Abra havn tok vi siste natten på campen, det var en perfekt kombinasjon. Koselig og pent, med ”ville dyr” rett utenfor og Kaptein Sabeltann ved brygga. De små fikk et meget spennende opphold og de store syntes campinglivet plutselig var veldig ok. Det var t o m litt lydisolering i teltveggene og vi sov godt alle fire. Hvis en skal klage på noe er det vel at teltduken slipper inn for mye lys, her kunne en med fordel valgt doble vegger eller en mørkere farge (slik taket er). Men alt i alt fikk vi kun positive intrykk fra Safari campen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, paulinawB4333EP

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Vi, familie på fire ( to voksne og to barn 8+4 år), bodde to netter i Dyreparken Safaricamp fra 13.-15.september. Telt nr. 5. Vi bodde i et safaritelt med 4 senger ( dobbeltseng, og en køyeseng), lite kjøkken, stue og bad. Selve teltet var veldig fint og vi hadde flott utsikt over til Dyreparken og vannet. Området rundt teltene er fint, med masse blomster og trær. Men dette hjalp ikke da det var kjempekaldt! Når det er 9 grader ute, så er det 9 grader inni teltet og dette var ikke stas. Vi hadde en liten ovn, men den hjalp ikke i det hele tatt og vi frøs fra vi kom på fredagen til vi dro tidlig søndag morgen. Måtte ta en tur på Sørlandsenteret for å prøve å få i oss varmen og for å kjøpe luer lørdag kveld. Jeg anbefaler ikke å bo i Safaricampen etter midten av august. Det blir rett og slett for kaldt. Barna sov i ulltøy... Vi sjekket ut før halv ni om morgenen, da orket vi ikke fryse mer.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, TonjeBakkeJ
dyreparkenovernattin, Booking på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Hei Tonje,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

2019 er det første året vi har Safaricampen og vi har nå erfart at det kan bli for kaldt utover høsten. Etter tilbakemeldinger fra gjester gav vi i september og oktober muligheten til å flytte inn på hotellet dersom det ble for kaldt, men vi ser dette trådde i kraft etter deres besøk. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din om dette og har inkludert dette i vurderingen vår av hvor lenge Safaricampen holdes åpent i 2020.

Vi håper vi ser dere igjen ved en senere anledning. Ha en flott vinter!

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 24. juli 2020