Morten N
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. juli 2020via mobile enheter
Abra Havn, AnnetDyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. nov. 2020
Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp.

Vi må bare beklage at opplevelsen deres ikke ble som først forventet i forhold til plassering av teltet. I år ble det bygget flere nye safaritelt som skulle selges som uten sjøutsikt, men pga en feil fikk disse feil betegnelse ved bestilling og i bekreftelsen. Da dette skjedde med flere gjester og vi var utsolgt på de som hadde sjøutsikt, var det ikke mulig å oppgradere til dette. Vi forstår at dette ikke var det dere hadde sett for dere, selv om prisen som ble betalt er lik den for telt uten sjøutsikt.

Vi takker så mye for besøket hos oss. Veldig gøy å høre at dere ellers hadde et bra besøk.

kr 2 336
    kr 1 614
    kr 1 636
10.4 km fra Dyreparken Safaricamp
Restaurant
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
Bli belønnet med One Key
    kr 2 297
  • Agoda.com
0.4 km fra Dyreparken Safaricamp
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk opplevelse med jentene 😊 storkosa seg i det flotte teltet 👍 eneste som kunne vært bedre er mer varmt vann.. med 5 stk som skal dusje var det lite med varmt vann. Ellers overgikk dyreparken alle forventninger for både store og små 💖👍

Takk, 375siljeb
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fint og trivelig opphold i Dyreparken Safaricamp. Rent og ryddig telt med flott utsikt over Grashavet og Kaptein Sabeltanns verden. Safaricamp har super beliggenhet rett ved hovedinngangen med egen inngang/utgang til parken noe som var veldig kjekt. Imøtekommende betjening og hyggelig service fra hotellet gjorde oppholdet til en fin opplevelse for hele familien.

Takk, audkristinh2020

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Overnattet på safari camp- et av beste stedene jeg har bodd på. Fantastisk service og utrolig hyggelig personal. Veldig god mat på dyreparken hotellet, og ellers andre spisesteder i parken, med rimelige priser. Til og med i høysesong med dyrere billetter synes jeg man får veldig mye for penger! Utrolig bra gjennomført opplegg i forestillinger, restauranter og ellers i dyreparken i koronatider. Vi følte oss godt ivaretatt. Alt av inspirasjons byer (Kardemomme By, Abra Havn) må sees! Utrolig kult å se hvor detaljorienterte de har vært! Ikke vært på Badelandet ennå, så kommer tilbake igjen, hiv og hoi!

Takk, J580GAdanielv

Hei,

Vi er både ydmyke og kjempetakknemlige for dine tilbakemeldinger til oss - rett og slett: Tusen takk! Vi lover at vi skal strebe etter å levere samme kvalitet - også i fremtiden. Fornøyde gjester er vår aller beste markedsføring.

Anmeldt 28. juni 2020

Vi ble så utrolig positiv overrasket, teltet var så flott, stort, rent og utrolig stilig dekorert. Vi sov der 3 netter med 3 barn, flott utsikt over kaptein Sabeltanns rike, veldig gøy underholdning på kvelden for barna.

Takk, 94hanne

Hei,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt det fint og også flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Bodde i safari parken, nesten ferdig.
UTROLIG kult konsept. Barna elsket det. (8-10 år)
Rent, god str på telt og kort vei til toalett( som var rent) og kort vei til alt fra Abrahavn /hotell.
Gøy stien langs vannet som koblet alt sammen.

Anbefales virkelig ❤️

Takk, Betabeth77

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Dyreparken Safaricamp!