Kim Harwiss
3,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2020via mobile enheter
Abra Havn, AnnetDyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. nov. 2020
Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Fint å høre at dere har hatt et bra besøk i Dyreparken.

I 2021 vil det bli bygget flere toaletter som kan benyttes av gjestene på Dyreparken Safaricamp og Dyreparken Bobilcamp.

kr 2 789
    kr 1 184
  • Vio.com
10.4 km fra Dyreparken Safaricamp
Gratis Wi-Fi
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
    kr 1 320
  • Agoda.com
0.4 km fra Dyreparken Safaricamp
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sted å bo under oppholdet i dyreparken! Barna storkoste seg med rutsjebanen som var inni teltet og vi sov sååå godt i herlige senger! Vi var 2 barn og 2 voksne og hadde 6 mannstelt med eget bad, kjøkken og stor flott veranda. Utsikten var helt topp, helt nederst ved vannkanten hvor man kunne se piratskipene kjøre rett utenfor! Kort vei inn til parken med egen inngang og uten kø 😁 Anbefales!

Takk, jeanettetellmann
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Siste forestilling med kanoner og høy musikk, sang og bass startet kl 23.40 på kvelden. Samme forestilling har gått hele kvelde . Barna sovnet naturlig nok ikke og verdien av dag 2 blir veldig begrenset. Helt krise!

Takk, 299kristiang
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Beklager å høre at showene forstyrret dere så mye! Dessverre var ikke dette noe vi kunne gjøre noe med. Det var en stor utfordring i år med å finne en god løsning til Kaptein Sabeltann forstillingene i den vanskelige Corona tiden.

Vi håper at dere bortsett fra dette hadde ett fint opphold hos oss.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. God underholdning for barna på kveldstid. Ungene storkoste seg. Veldig fine telt med fin utsikt om man velger sjøutsikt.
Bør ha varmeovner som varmer teltet bedre da det kan bli veldig kaldt om natta.

Takk, 706malinp

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe flott familiehytte! God plass og fantastisk utsikt. Eneste var at det ble veldig kaldt inne i teltet på kvelden og natten da Temperaturen ute sank til ca 13 grader og varmeovnen som var inne ble altfor liten.

Takk, marielles762

Hei,

Ditt innspill om bedre varmeovner, er videresendt til hotellsjefen i Dyreparken Overnatting.

Anmeldt 6. juli 2020

Vi storkoste oss på campen. Flotte store telt utstyrt med en god effektiv varmeovn hvis det ble litt kjølig. Hun minste av oss elsket underholdningen der på kvelden før leggetid. Deilige senger og rene fine fasiliteter.

Takk, AnneE94

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.