Anmeldt 26. juli 2020

Parken, forestillingene og tilbudet generelt er fantastisk bra. Både store og små, unge som gamle koste seg og moret seg ordentlig! Gode koronatiltak og bra organisering selv om køene tidvis blir lange.

En av dagene var preget av pøsregn, noe som naturligvis satte en demper for en del av opplevelsen. Da hadde det vært fint med noe mer mulighet til å spise/varme seg inne (selv om koronasituasjonen gjør dette vanskelig), og varme-mulighetene i safariteltet kunne også vært bedre for å kunne tørke både tøy og sko og holde varmen.

Det eneste store minuset er egentlig maten. Hurtigmat ved ulike boder og restauranter i parken kan man forståelig nok ikke forvente alt for stor kvalitet av, men på hotellet der vi spiste på kvelden var utvalget ikke så stort og kvaliteten sto på ingen måte i forhold til prisen. Det samme inntrykket hadde vi etter forrige besøk for 4 år siden, så det har ingenting med korona-tiltak vs buffettilbud å gjøre. Dyrt og dårlig, rett og slett. Synd. Det skal lite til for å heve helhetsinntrykket betraktelig!

Takk, Olav67
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk i Dyreparken.

Dine innspill om varme-muligheter i teltene er videresendt til hotellsjefen for Dyreparken Overnatting.

Vi vil gjerne se om vi kan strekke oss enda lengre i forhold til å tilby et matprodukt som dere kan være fornøyd med. Dersom dere har konkrete tanker rundt dette og hva det kan være, send oss gjerne noen linjer på post@dyreparken.no - det gjør oss bare bedre.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Grei overnatting, men litt for få toaletter. Ellers koselig besetning,hyggelig show og veldig nære inngangen til dyreparken. Vi var generelt sånn passelig fornøyd. Men sjørøverlandsbyen er mye bedre.og hotellet.

Takk, harwissk

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Fint å høre at dere har hatt et bra besøk i Dyreparken.

I 2021 vil det bli bygget flere toaletter som kan benyttes av gjestene på Dyreparken Safaricamp og Dyreparken Bobilcamp.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sted å bo under oppholdet i dyreparken! Barna storkoste seg med rutsjebanen som var inni teltet og vi sov sååå godt i herlige senger! Vi var 2 barn og 2 voksne og hadde 6 mannstelt med eget bad, kjøkken og stor flott veranda. Utsikten var helt topp, helt nederst ved vannkanten hvor man kunne se piratskipene kjøre rett utenfor! Kort vei inn til parken med egen inngang og uten kø Anbefales!

Takk, jeanettetellmann
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Siste forestilling med kanoner og høy musikk, sang og bass startet kl 23.40 på kvelden. Samme forestilling har gått hele kvelde . Barna sovnet naturlig nok ikke og verdien av dag 2 blir veldig begrenset. Helt krise!

Takk, 299kristiang

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Beklager å høre at showene forstyrret dere så mye! Dessverre var ikke dette noe vi kunne gjøre noe med. Det var en stor utfordring i år med å finne en god løsning til Kaptein Sabeltann forstillingene i den vanskelige Corona tiden.

Vi håper at dere bortsett fra dette hadde ett fint opphold hos oss.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. God underholdning for barna på kveldstid. Ungene storkoste seg. Veldig fine telt med fin utsikt om man velger sjøutsikt.
Bør ha varmeovner som varmer teltet bedre da det kan bli veldig kaldt om natta.

Takk, 706malinp

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning