Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet i forhold til Dyreparken, men veldig mye støy fra nærliggende motorvei.
Behagelige senger. Vanskelig med matlaging da det ikke er lov å grille, og eneste oppvarmingsmulighet av mat er mikrobølgeovn og vannkoker. Positivt med gratis wifi.

Takk, tonen2014
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi setter pris på høre at dere liker beliggenheten og også at sengene er gode.

Selv om Dyreparken Safaricamp er et overnattingskonsept med vanlige senger, så er det fortsatt en telt-overnatting. Veggene består av tykke teltduker, og lyd fra området og naboer vil da kunne høres som på en vanlig campingplass. Det kan også som du skriver da være lyd fra E18.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde det helt supert.
Jeg dro dit med mine 2 døtre på 27 og 9 år, pluss barnebarn på 5 1/2 år som er gutt.

Vi storkoste oss, både på camp, opptreden på camp var toppers.
Å skuespillerne var veldig imøtekomne, smilende, inkluderende, høflige og flinke

Toalett/wc kjempe bra.
Å høflig og smilende vaskedame

Parken var topp som ledsager, kom vi foran køer og hyggelige betjeninger.

Vi kommer garantert tilbake, allerede i august er planen.

Mvh. Sølvi Vistnes

Takk, svistnes71
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! De har virkelig gjort det ordentlig i Safari området. Utsikt over Abra Havn, kunne gå til parken med egen inngang ila 3 minutter.
Alt i teltet fungerte, og blanding mellom egen uteområdet og telt var perfekt for barn.
Hadde telt uten toilette eller dusj - null stress. Kun 20 meter å gå til dette området som var alltid ledig.

10/10 for oss!!

Takk, Ben02041990

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

To netter i safaritelt uten bad - en voksen og tre barn. Tre dager i parken.
Anbefales på det sterkeste.
Selvfølgelig, teltet er ikke lydtett, så snorker naboen eller de lar ungene leke Sabeltann til langt på kveld - så hører du det.
Teltet lå fint, kort vei til dusj og do. Rent og pent.
Gode madrasser og deilig «hotellfølelse» når en la seg for kvelden.
Hører en del trafikk fra veien, men det var vi klar over før vi dro - så kom ikke overraskende på.
Enkelt innredet, med det man trenger. Stort pluss at det er innlagt vann.
Kort vei til parken.
Ungene og jeg vil minnes turen som annerledes og teltet i campen vil vi for alltid huske. Som noe gøy og spennende!

Takk, camilladZ7144YU

Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

God renhold! Veldig fint telt, l
Litt trist at vi aldri fikk oppleve badelandet som vi hadde bestilt. Var alltid fuldt når vi kom og spurte. Ikke så lett og planlegge badetid når et det er kvil på han minste badeløva.

Takk, Sightsee195448

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding på deres besøk. Veldig fint å høre at dere er fornøyd med overnattingen i Dyreparken Safarikamp.

Det er leit at dere ikke fikk oppleve Badelandet. Dessverre så måtte vi innføre badetid i sommer og det skapte en del kø. Forhåpentligvis vil ikke dette lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over.