Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi har storkost oss i 3 dager i Dyreparken! Det var første gang vi var der, og for å unngå stress føler jeg at man må ha 3 dager. Kunne godt vært en dag til, kommer jo an på været også. Ene dagen gikk mye av tiden til badelandet da været slo til. Er imponert over hvor gjennomført alt er!

Minuset i parken er maten og all køa. Skulle ønske det kunne selges mer frukt og grønnsaker. Toast også. Ble vel mye hamburger å pizza. Siste dagen vår på kongens bord fik vi beskjed om når vi kom at det kunne ta litt tid med pizzaen da de hadde problemer med den ene ovnen. Det merktes, min pizza var helt svart under å var dessverre ikke god. Hadde dessverre ikke tid til å velge noe annet heller da vi skulle rekke kaptein Sabeltann show.

Når det gjelder køordningen burde det kunne vært løst snnerledes. Man burde ha kunne bestilt samme dag inne på appen ett tidspunkt på sjørøverskuta feks, tømmerrenna. Er ikke alle som har mulighet å stå i kø flere timer.

Kaptein Sabeltann showet var helt fantastisk!! Det var helt rått både for barn og voksne! Var en veldig fin avslutning på ferien vår i parken!

Å campe i Safari telt var også veldig gøy! Vi lå helt med vannkanten å storkoset oss.var liv rundt hele tiden, og kamp mellom grevinnen og den sorte dame på vannet gjennom hele dagen! Kort vei til abra havn og parken!

Vi kommer tilbake!!

Takk, 986maritam
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk hos oss.

Flere av utfordringene som du skriver om, som køsystemer og lange køer, vil forhåpentligvis ikke lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over.

Vi vil gjerne se om vi kan strekke oss enda lengre i forhold til å tilby et matprodukt som dere kan være fornøyd med. Dersom dere har konkrete tanker rundt dette og hva det kan være, send oss gjerne noen linjer på post@dyreparken.no - det gjør oss bare bedre.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Var fint, flott med kjøleskap bestikk dusj og egen sitteplass. Eneste er det er endel støy fra E-18 langs veien. Enkelt å komme til, supert med eget show og flinke hyggelige show ansatte også. Blir vekket av kanoner på morningen, er vel noe kona ikke likte men jeg synes det var morsom

Romtips: Lag egen middag selv, og ta med. Vi vakuum pakket middager for 6. Du bruker enormt med penger i parken ellers.
1  Takk, 775danielo

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet i forhold til Dyreparken, men veldig mye støy fra nærliggende motorvei.
Behagelige senger. Vanskelig med matlaging da det ikke er lov å grille, og eneste oppvarmingsmulighet av mat er mikrobølgeovn og vannkoker. Positivt med gratis wifi.

Takk, tonen2014
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi setter pris på høre at dere liker beliggenheten og også at sengene er gode.

Selv om Dyreparken Safaricamp er et overnattingskonsept med vanlige senger, så er det fortsatt en telt-overnatting. Veggene består av tykke teltduker, og lyd fra området og naboer vil da kunne høres som på en vanlig campingplass. Det kan også som du skriver da være lyd fra E18.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde det helt supert.
Jeg dro dit med mine 2 døtre på 27 og 9 år, pluss barnebarn på 5 1/2 år som er gutt.

Vi storkoste oss, både på camp, opptreden på camp var toppers.
Å skuespillerne var veldig imøtekomne, smilende, inkluderende, høflige og flinke

Toalett/wc kjempe bra.
Å høflig og smilende vaskedame

Parken var topp som ledsager, kom vi foran køer og hyggelige betjeninger.

Vi kommer garantert tilbake, allerede i august er planen.

Mvh. Sølvi Vistnes

Takk, svistnes71

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! De har virkelig gjort det ordentlig i Safari området. Utsikt over Abra Havn, kunne gå til parken med egen inngang ila 3 minutter.
Alt i teltet fungerte, og blanding mellom egen uteområdet og telt var perfekt for barn.
Hadde telt uten toilette eller dusj - null stress. Kun 20 meter å gå til dette området som var alltid ledig.

10/10 for oss!!

Takk, Ben02041990