Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Safaricamp var helt supert. Hadde telt på brygga. Vi hadde dessverre mye regn, så vi vil tipse om at gjesten bør kunne låne tørkestativ. Vi savnet også noen knagger eller stumtjener. Ett tips til er muligheten for gjester å vaske og tørke klær :) men vil understreke at hele opplegget som det er er supert :)

Takk, Hipphurraa
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Dine innspill om å ekstra knagger og mulighet for å vaske/tørke klær er videresendt til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt perfekt for vårt opphold! Vi var 5 stk på ett 4 sengs telt. 2åringen lå mellom mor og far i dobbeltseng så lå storebror og Mormor i hver sin seng. Passe stort for oss, men en super fin veranda som man kan nyte kveldene på med utsikt over vannet og slaget mellom den sorte dame og grevinnen!

Takk, ingridl990

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra opphold hos oss.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Oppholdet i Dyreparken har vært kjempefint, dyrene, Kaptein Sabeltann og Sirkuset i Kardemommeby var fantastisk og svarte absolutt til forventningene.

Men. Det er noe forbedringspotensiale av seriøs karakter i Safariteltet. Hvorfor er det bare knagger på "voksen" soverommet? (Forøvrig det eneste rommet med myggnetting, er det der bare som gimmick?) Det burde være knagger nok til at alle som er tiltenkt sengeplass kan henge opp klær, spesielt siden dere har lagt opp til en interaktiv dyreopplevelse i Safariparken, (mus og ekorn er erfart på besøk i teltet). Ikke veldig gøy å oppdage muselort i klærne man har måttet legge på gulvet.
Noe jeg lurer litt på er hvorfor knaggen på badet, som klart er ment til å henge opp håndkle på, er satt på motsatt side av der dusjdøra åpner slik at en er nødt å gå ut av dusjen og dra vann over hele badegulvet for å tørke seg.
Jeg ville også ha satt pris på en flyttbar krakk eller skammel som man kunne stå på når en skal re opp sengene i høyden, noe jeg er sikker på rengjøringspersonalet også ville sette pris på når overkøyene skal inspiseres for gjesters etterlatenskaper etc.

Dere skal ha stor ros for at det er lys og ladeport for hver sengeplass, men det bringer meg til den største design mangelen i teltet:
Når det først er montert lys og ladepunkt, hvorfor, hvorfor er det ikke montert en liten hylle ved siden av til å legge mobilen eller eventuelt briller på?
Når man er svaksynt, ligger i overkøya og brillene for n'te gang ramler ned i sprekken mellom madrass og vegg og ned på gulvet, er det ikke særlig praktisk; å først måtte flytte ungen i underkøya, madrassen og så sengebunnen for å få tak i brillene, eller måtte rope på en annen voksen som kan gjøre det for en,for uten briller ser man jo slett ingenting.
Det får meg til å tro at designeren mangler essensiell praktisk sans, det er såpass alvorlig at hvis jeg noengang får anledning til å komme tilbake og den feilen ikke er rettet opp, er sannsynligheten stor for at jeg kommer til å dra på Ikea og fikser det selv.

Takk, 776gurif

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk i Dyreparken.

Dine innspill om ekstra knagger, krakk og hyller er sendt videre til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Morsom måte å tilbringe natten og rolige stunder i parken på. Lett tilgang til parkeringsplassen om man skulle trenge noe i bilen, og lett å komme seg inn og ut av parken.
Det var en portabel varmevifte i teltet som var grei å ha på nattestid, men på dagtid når sola steiker så blir teltet til en badstue, kunne godt ha hatt en form for aircondition inne i teltet.
Noe dårlig renhold, bet oss spesielt merke i et blodig plaster som hang igjen på baderomsinnredningen, man legger vel spesielt godt merke til slikt nå i korona-tider.

Takk, K1331

Hei,

Vi takker for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere hadde en kjekk opplevelse.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Vi håper at dere tok kontakt med resepsjonen, slik at vi hadde muligheten til å gå over badet en gang til.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Bodde på safari-camp (stor hytte med bad). Det var helt magisk! Sklie i stua, utsikt rett inn i kaptein Sabeltanns verden. Og eget show kl 17.30. Det må jeg si om dyreparken, de gjør det «lille ekstra» i hver krik og krok. Sparer ikke på noe. Så utrolig gjennomført!

Forestilling med kaptein sabeltann kl 23. For et show!! Kunne sett det igjen like etter. Men ville ikke tatt med en 3 åring, kanskje mer fra 5 år. Men det er individuelt såkalte.

Og ungdommene som jobber i parken er så hyggelige! Alle som én. Virker genuint opptatt av god service og tar seg god tid til å prate med barna.

2 dager i parken med én overnatting og show har gitt barna våre (og oss) en skikkelig fin ferieopplevelse. 10 av 10

2022 bestilt!

Takk, maddemonster
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Hei,

Vi er både ydmyke og kjempetakknemlige for dine tilbakemeldinger til oss - rett og slett: Tusen takk! Vi lover at vi skal strebe etter å levere samme kvalitet - også i fremtiden. Fornøyde gjester er vår aller beste markedsføring.