Anmeldt 31. juli 2021

Vi overnattet ei natt i forbindelse med besøk i Dyreparken. Vi hadde telt med dusj og toalett, samt et enkelt kjøkken. Ypperlig overnatting, med mulighet for underholdning for barna på kvelden. Det er dessverre en del støy fra E18, lokalveien og fra folk som kommer fra forestilling etter midnatt, så det anbefales å bruke ørepropper

Takk, torel907
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i 2 manns telt på Safari Camp, kjempefint og hyggelig område. Ellers har oppholdet i Dyreparken vært fint og positivt. Hyggelige personale og hjelpsomme. Det eneste ulempene var de lange køene til de ulike aktivitetene og jungelhuset.

Takk, 244giahuyn

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området, og at hele oppholdet deres var fint!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Safaricamp var helt supert. Hadde telt på brygga. Vi hadde dessverre mye regn, så vi vil tipse om at gjesten bør kunne låne tørkestativ. Vi savnet også noen knagger eller stumtjener. Ett tips til er muligheten for gjester å vaske og tørke klær :) men vil understreke at hele opplegget som det er er supert :)

Takk, Hipphurraa

Hei,

Dine innspill om å ekstra knagger og mulighet for å vaske/tørke klær er videresendt til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt perfekt for vårt opphold! Vi var 5 stk på ett 4 sengs telt. 2åringen lå mellom mor og far i dobbeltseng så lå storebror og Mormor i hver sin seng. Passe stort for oss, men en super fin veranda som man kan nyte kveldene på med utsikt over vannet og slaget mellom den sorte dame og grevinnen!

Takk, ingridl990

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra opphold hos oss.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Oppholdet i Dyreparken har vært kjempefint, dyrene, Kaptein Sabeltann og Sirkuset i Kardemommeby var fantastisk og svarte absolutt til forventningene.

Men. Det er noe forbedringspotensiale av seriøs karakter i Safariteltet. Hvorfor er det bare knagger på "voksen" soverommet? (Forøvrig det eneste rommet med myggnetting, er det der bare som gimmick?) Det burde være knagger nok til at alle som er tiltenkt sengeplass kan henge opp klær, spesielt siden dere har lagt opp til en interaktiv dyreopplevelse i Safariparken, (mus og ekorn er erfart på besøk i teltet). Ikke veldig gøy å oppdage muselort i klærne man har måttet legge på gulvet.
Noe jeg lurer litt på er hvorfor knaggen på badet, som klart er ment til å henge opp håndkle på, er satt på motsatt side av der dusjdøra åpner slik at en er nødt å gå ut av dusjen og dra vann over hele badegulvet for å tørke seg.
Jeg ville også ha satt pris på en flyttbar krakk eller skammel som man kunne stå på når en skal re opp sengene i høyden, noe jeg er sikker på rengjøringspersonalet også ville sette pris på når overkøyene skal inspiseres for gjesters etterlatenskaper etc.

Dere skal ha stor ros for at det er lys og ladeport for hver sengeplass, men det bringer meg til den største design mangelen i teltet:
Når det først er montert lys og ladepunkt, hvorfor, hvorfor er det ikke montert en liten hylle ved siden av til å legge mobilen eller eventuelt briller på?
Når man er svaksynt, ligger i overkøya og brillene for n'te gang ramler ned i sprekken mellom madrass og vegg og ned på gulvet, er det ikke særlig praktisk; å først måtte flytte ungen i underkøya, madrassen og så sengebunnen for å få tak i brillene, eller måtte rope på en annen voksen som kan gjøre det for en,for uten briller ser man jo slett ingenting.
Det får meg til å tro at designeren mangler essensiell praktisk sans, det er såpass alvorlig at hvis jeg noengang får anledning til å komme tilbake og den feilen ikke er rettet opp, er sannsynligheten stor for at jeg kommer til å dra på Ikea og fikser det selv.

Takk, 776gurif

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk i Dyreparken.

Dine innspill om ekstra knagger, krakk og hyller er sendt videre til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.