Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette var et telt med innebygd kjøkken, bad, og fantastisk utsikt utover kampen mellom den Sorte dame og Grevinnens båt. Hytten hadde en varmeovn, det var veldig fint etter å ha badet på badelandet. Jeg savnet litt midt på dagen en vifte for varmen. Belysningen var litt liten, ikke på noen av soverommene, og vi bodde på hytte 7. Jeg var klar i kampstilling da vi ble vekt av kanonene klokken 8:00 til den Sorte dame. Ellers var det en veldig fin opplevelse, veldig fint område rundt der, og man får camp følelsen og med innlagt vann med møbler. Veldig bra brannsikkerhet i teltet

Anbefaler å teste det ut i noen dager

Romtips: Hvis dere vil ha telthytter med utsikt må dere bestille tidlig👍
Takk, ScaryGabriel
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk hos oss.

Anmeldt 31. juli 2021

Vi overnattet ei natt i forbindelse med besøk i Dyreparken. Vi hadde telt med dusj og toalett, samt et enkelt kjøkken. Ypperlig overnatting, med mulighet for underholdning for barna på kvelden. Det er dessverre en del støy fra E18, lokalveien og fra folk som kommer fra forestilling etter midnatt, så det anbefales å bruke ørepropper

Takk, torel907

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i 2 manns telt på Safari Camp, kjempefint og hyggelig område. Ellers har oppholdet i Dyreparken vært fint og positivt. Hyggelige personale og hjelpsomme. Det eneste ulempene var de lange køene til de ulike aktivitetene og jungelhuset.

Takk, 244giahuyn

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området, og at hele oppholdet deres var fint!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Safaricamp var helt supert. Hadde telt på brygga. Vi hadde dessverre mye regn, så vi vil tipse om at gjesten bør kunne låne tørkestativ. Vi savnet også noen knagger eller stumtjener. Ett tips til er muligheten for gjester å vaske og tørke klær :) men vil understreke at hele opplegget som det er er supert :)

Takk, Hipphurraa

Hei,

Dine innspill om å ekstra knagger og mulighet for å vaske/tørke klær er videresendt til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt perfekt for vårt opphold! Vi var 5 stk på ett 4 sengs telt. 2åringen lå mellom mor og far i dobbeltseng så lå storebror og Mormor i hver sin seng. Passe stort for oss, men en super fin veranda som man kan nyte kveldene på med utsikt over vannet og slaget mellom den sorte dame og grevinnen!

Takk, ingridl990

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra opphold hos oss.