Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var to familier som dro sammen og skulle prøve Safaricamp for første gang. Dette ble en helt fantastisk opplevelse! Vi bodde i de teltene som ligger i flukt med Grashavet, så her var det skjermet for passerende, flott utsikt og masse spennende å følge med på for barna (og de voksne!). Det var enkelt med innsjekking, rent og pent, og teltene hadde alt vi trengte. Fine toalett og dusjanlegg ikke langt unna. Hyggelig og hjelpsomme ansatte, og Safarishowet slo godt an! Kaptein Sabltann showet ble som vanlig en hit. Litt annerledes forhold og køer i parken, men alt i alt en veldig positivt opplevelse det også. Vi gleder oss til neste besøk, det blir nok Safaritelt da også! :-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lindamG6152ZT
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et kult overnattingskonsept. Selve teltet var flott og det var et fint område. Fint og rent sanitæranlegg.
Det var noe utrivelig å finne musebæsj på dekketøyet da vi skulle spise frokost - det burde kanskje vært løst litt annerledes med oppbevaringen av det.

Romtips: Vi ankom kl. 11.00 og da var det nesten umulig å finne parkeringsplass
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, veronicag1990

Hei,

Vi beklager at dere fikk en ubehagelig opplevelse med at mus hadde vært inne i teltet. Teltene ligger tett på naturen og med mat, varme og andre godsaker kan dessverre disse små skapningene trekkes mot disse. Jeg melder inn din tilbakemelding på musebæsj på dekketøyet til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp slik at de kan se på en annen oppbevaring av dette.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette var et telt med innebygd kjøkken, bad, og fantastisk utsikt utover kampen mellom den Sorte dame og Grevinnens båt. Hytten hadde en varmeovn, det var veldig fint etter å ha badet på badelandet. Jeg savnet litt midt på dagen en vifte for varmen. Belysningen var litt liten, ikke på noen av soverommene, og vi bodde på hytte 7. Jeg var klar i kampstilling da vi ble vekt av kanonene klokken 8:00 til den Sorte dame. Ellers var det en veldig fin opplevelse, veldig fint område rundt der, og man får camp følelsen og med innlagt vann med møbler. Veldig bra brannsikkerhet i teltet

Anbefaler å teste det ut i noen dager

Romtips: Hvis dere vil ha telthytter med utsikt må dere bestille tidlig👍
Takk, ScaryGabriel

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra besøk hos oss.

Anmeldt 31. juli 2021

Vi overnattet ei natt i forbindelse med besøk i Dyreparken. Vi hadde telt med dusj og toalett, samt et enkelt kjøkken. Ypperlig overnatting, med mulighet for underholdning for barna på kvelden. Det er dessverre en del støy fra E18, lokalveien og fra folk som kommer fra forestilling etter midnatt, så det anbefales å bruke ørepropper

Takk, torel907

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i 2 manns telt på Safari Camp, kjempefint og hyggelig område. Ellers har oppholdet i Dyreparken vært fint og positivt. Hyggelige personale og hjelpsomme. Det eneste ulempene var de lange køene til de ulike aktivitetene og jungelhuset.

Takk, 244giahuyn

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området, og at hele oppholdet deres var fint!