Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekt å bo så nærme Dyreparken med egen inngang til parken, så man kan ta noen pauser iløpet av dagen. Lite kjøkkenutstyr, kunne gjerne vært litt bedre utstyrt. Fint telt med god plass, og gode senger!

Takk, mariemartih
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Stilig konsept, men dessverre litt skuffende. Teltene er ganske mørke, og gulvet skittent. Når en har betalt 3500 kr pr natt virker det også litt smålig å måtte ta på sengetøy selv. Sørg for at hyttene er rene og inkluder ferdig oppredde senger så løfter opplevelsen seg flere hakk. Bra show!

Takk, MariSkog

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere konseptet.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen, slik at vi hadde mulighet til å utbedre dette.

Anmeldt 5. august 2021

Vi reiste hit to voksne og ett barn på snart 12 år i slutten av juli 2021. Vi hadde leid ett 4-sengs safaritelt med bad og sjøutsikt. Beliggenheten i fht. severdigheter som Abra Havn, Dyreparken, Badelandet og Dyreparken hotell var upåklagelig. Utsikten utover vannet var nydelig. Parkeringen var nær og parkering inkludert og enkel å finne. Pga. Covid var innsjekk digital og enkel da vi fikk kode til å låse opp teltet på sms.

Positivt: beliggenhet, utsikt, str. telt, flott bad og god dusj, godt ivaretatt brannsikkerhet med slukkeapparat og kniv på veggen i tilfelle brann for å skjære seg ut av teltet. Gode senger og sengetøy. Gode toalettartikler/såpe.
Servicen generelt hos hotellpersonale og i parken var fantastisk - utrolig hyggelige mennesker!

Negativt: noe dårlig renhold da vi fant ett kosedyr og en brukt barnesokk mellom sengene. En god del spindelvev rundt omkring på teltvegger og tak. Ingen kopphåndkle til å tørke kopper og fat når vi hadde vasket opp. Belysningen innendørs var veldig dårlig - kun en taklampe mellom kjøkken og stuedel, ingen takbelysning på soverom, så her ble det mørkt da sengelampene var veldig små. Hjørnesofaen var grei, men den lille kassen som sto foran som bord, var knøttliten og veldig lav. Det mest negative, og det som nok gjør at vi ikke velger teltene igjen, er veldig støy fra bilveien - her burde det bygges støyvegg slik at en ikke føler en sover på E6 i stedet for safaricamp.

Romtips: Telt mot/ved vannet anbefales, men ikke verdt prisen pga bilstøy
Takk, m0nlek

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp.

Det er flott å høre at dere likte området og størrelsen på teltet, dusjen osv., men det er leit at dere ikke var fornøyd med en del av møblene og belysningen. Det er også leit at dere ikke ønsker å overnatte her igjen grunnet støyen fra E18.

Det er også veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Vi håper at dere også tok kontakt direkte med resepsjonen når mangelen med renhold ble oppdaget, slik at vi hadde mulighet til å utbedre dette.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var to familier som dro sammen og skulle prøve Safaricamp for første gang. Dette ble en helt fantastisk opplevelse! Vi bodde i de teltene som ligger i flukt med Grashavet, så her var det skjermet for passerende, flott utsikt og masse spennende å følge med på for barna (og de voksne!). Det var enkelt med innsjekking, rent og pent, og teltene hadde alt vi trengte. Fine toalett og dusjanlegg ikke langt unna. Hyggelig og hjelpsomme ansatte, og Safarishowet slo godt an! Kaptein Sabltann showet ble som vanlig en hit. Litt annerledes forhold og køer i parken, men alt i alt en veldig positivt opplevelse det også. Vi gleder oss til neste besøk, det blir nok Safaritelt da også! :-)

Takk, lindamG6152ZT

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et kult overnattingskonsept. Selve teltet var flott og det var et fint område. Fint og rent sanitæranlegg.
Det var noe utrivelig å finne musebæsj på dekketøyet da vi skulle spise frokost - det burde kanskje vært løst litt annerledes med oppbevaringen av det.

Romtips: Vi ankom kl. 11.00 og da var det nesten umulig å finne parkeringsplass
Takk, veronicag1990

Hei,

Vi beklager at dere fikk en ubehagelig opplevelse med at mus hadde vært inne i teltet. Teltene ligger tett på naturen og med mat, varme og andre godsaker kan dessverre disse små skapningene trekkes mot disse. Jeg melder inn din tilbakemelding på musebæsj på dekketøyet til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp slik at de kan se på en annen oppbevaring av dette.