Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var stort sett fornøyd ned vårt opphold, men vi var uheldig og miste noe under dobbelsengen, slik at vi måtte løfte opp madrassene, og der hadde ikke blitt skikkelig rengjort på lenge. Lå ett tykt lag med støv og skitt under der. Bortsett fra det, så var det bra. Takk for oppholdet.

Takk, Vacationer47497
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en telt man bor i, skal denne være støvfri. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til ansvarlig for renhold.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært i dyreparken mange år - og elsker d. I år prøvde vi Safari campen. Ble litt skuffa. Overraskende kaldt, dårlig rengjort - burde vært støvsugd i alle sprekkene, bare mikro/vannkoker - burde vært mer spesifisert - står kun lett husholdning, dårlig utemøbler, kun en trebenk - flott utsikt over grashavet.

Ikke egnet for barn under 3 år. Vår viltre ettåring kunne knapt nok ikke være på verandaen - store sprekker i rekkverket. Og trangt m barneseng i tillegg inne der.

Takk, CecilieJ128

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er veldig leit å høre at dere ble skuffet over opplevelsen i Dyreparken Safaricamp, og at det ble for kaldt i teltet. I beskrivelsen av teltet før man bestiller informerer vi om at det kan bli kaldt, men det er så klart uheldig om dere ikke var klar over dette: "Safariteltene har ikke tett konstruksjon, kun tykk og solid teltduk. Det betyr at det kan være kaldt vår/høst. Vi har varmeovner dere kan låne ved ankomst. Vi anbefaler for øvrig å ha med klær etter forholdene."

Når det gjelder informasjon om hva teltene inneholder, så finnes dette når man bestiller ønsket telt, på våre info-sider om Dyreparken Safaricamp og også i informasjon send på e-post rett etter bestilling. Det er da leit hvis dere ikke har fått med dere denne informasjonen.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekt å bo så nærme Dyreparken med egen inngang til parken, så man kan ta noen pauser iløpet av dagen. Lite kjøkkenutstyr, kunne gjerne vært litt bedre utstyrt. Fint telt med god plass, og gode senger!

Takk, mariemartih

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Stilig konsept, men dessverre litt skuffende. Teltene er ganske mørke, og gulvet skittent. Når en har betalt 3500 kr pr natt virker det også litt smålig å måtte ta på sengetøy selv. Sørg for at hyttene er rene og inkluder ferdig oppredde senger så løfter opplevelsen seg flere hakk. Bra show!

Takk, MariSkog

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere konseptet.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen, slik at vi hadde mulighet til å utbedre dette.

Anmeldt 5. august 2021

Vi reiste hit to voksne og ett barn på snart 12 år i slutten av juli 2021. Vi hadde leid ett 4-sengs safaritelt med bad og sjøutsikt. Beliggenheten i fht. severdigheter som Abra Havn, Dyreparken, Badelandet og Dyreparken hotell var upåklagelig. Utsikten utover vannet var nydelig. Parkeringen var nær og parkering inkludert og enkel å finne. Pga. Covid var innsjekk digital og enkel da vi fikk kode til å låse opp teltet på sms.

Positivt: beliggenhet, utsikt, str. telt, flott bad og god dusj, godt ivaretatt brannsikkerhet med slukkeapparat og kniv på veggen i tilfelle brann for å skjære seg ut av teltet. Gode senger og sengetøy. Gode toalettartikler/såpe.
Servicen generelt hos hotellpersonale og i parken var fantastisk - utrolig hyggelige mennesker!

Negativt: noe dårlig renhold da vi fant ett kosedyr og en brukt barnesokk mellom sengene. En god del spindelvev rundt omkring på teltvegger og tak. Ingen kopphåndkle til å tørke kopper og fat når vi hadde vasket opp. Belysningen innendørs var veldig dårlig - kun en taklampe mellom kjøkken og stuedel, ingen takbelysning på soverom, så her ble det mørkt da sengelampene var veldig små. Hjørnesofaen var grei, men den lille kassen som sto foran som bord, var knøttliten og veldig lav. Det mest negative, og det som nok gjør at vi ikke velger teltene igjen, er veldig støy fra bilveien - her burde det bygges støyvegg slik at en ikke føler en sover på E6 i stedet for safaricamp.

Romtips: Telt mot/ved vannet anbefales, men ikke verdt prisen pga bilstøy
Takk, m0nlek

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp.

Det er flott å høre at dere likte området og størrelsen på teltet, dusjen osv., men det er leit at dere ikke var fornøyd med en del av møblene og belysningen. Det er også leit at dere ikke ønsker å overnatte her igjen grunnet støyen fra E18.

Det er også veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Vi håper at dere også tok kontakt direkte med resepsjonen når mangelen med renhold ble oppdaget, slik at vi hadde mulighet til å utbedre dette.