Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bra standard, stor nok for 2 voksne og 2 barn. Fordel med gratis parkering. Praktisk å kunne sjekke inn når vi ville. Alt i Dyreparken er dyrt, men vi fikk det vi forventet. Vi hadde ikke handlet inn til middag. Kort avstand til servering på hoteller.

Takk, coraw303
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere er fornøyde med deres opphold i Dyreparken.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 personer fordelt på 3 generasjoner. Alle hadde 3 overnattinger i Safariparken. Jeg anbefaler å telte i Safariparken i stedet for hotell. Frihetsfølelsen er større og mye mer privat. God kvalitet på teltene. Utførelsen av teltene og omgivelsen ga en følelse av å være på safari. Å ha 4 dager i dyre- og badeparken anbefales! Kan bli for mye å gjøre på færre dager. Alt i alt en super familietur!

Takk, 694madsh

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var stort sett fornøyd ned vårt opphold, men vi var uheldig og miste noe under dobbelsengen, slik at vi måtte løfte opp madrassene, og der hadde ikke blitt skikkelig rengjort på lenge. Lå ett tykt lag med støv og skitt under der. Bortsett fra det, så var det bra. Takk for oppholdet.

Takk, Vacationer47497

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en telt man bor i, skal denne være støvfri. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til ansvarlig for renhold.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært i dyreparken mange år - og elsker d. I år prøvde vi Safari campen. Ble litt skuffa. Overraskende kaldt, dårlig rengjort - burde vært støvsugd i alle sprekkene, bare mikro/vannkoker - burde vært mer spesifisert - står kun lett husholdning, dårlig utemøbler, kun en trebenk - flott utsikt over grashavet.

Ikke egnet for barn under 3 år. Vår viltre ettåring kunne knapt nok ikke være på verandaen - store sprekker i rekkverket. Og trangt m barneseng i tillegg inne der.

Takk, CecilieJ128

Hei,

Takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er veldig leit å høre at dere ble skuffet over opplevelsen i Dyreparken Safaricamp, og at det ble for kaldt i teltet. I beskrivelsen av teltet før man bestiller informerer vi om at det kan bli kaldt, men det er så klart uheldig om dere ikke var klar over dette: "Safariteltene har ikke tett konstruksjon, kun tykk og solid teltduk. Det betyr at det kan være kaldt vår/høst. Vi har varmeovner dere kan låne ved ankomst. Vi anbefaler for øvrig å ha med klær etter forholdene."

Når det gjelder informasjon om hva teltene inneholder, så finnes dette når man bestiller ønsket telt, på våre info-sider om Dyreparken Safaricamp og også i informasjon send på e-post rett etter bestilling. Det er da leit hvis dere ikke har fått med dere denne informasjonen.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekt å bo så nærme Dyreparken med egen inngang til parken, så man kan ta noen pauser iløpet av dagen. Lite kjøkkenutstyr, kunne gjerne vært litt bedre utstyrt. Fint telt med god plass, og gode senger!

Takk, mariemartih

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.