2025 av 87 anmeldelser
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Helt ok opplevelse. Bodde i Safaricamp med baby. Veldig lyst, veldig lytt og litt kaldt. Sendte melding via messenger (Facebook) og nettsiden med spørsmål om å endre neste bestilling (hadde to påfølgende bestillinger) til leilighet i Abra Havn i samme prisklasse. Fikk "svar" etter at oppholdet var over.. Mye i parken var stengt siden vi hadde opphold etter at høysesongen var over.
Ved bestilling fikk vi beskjed om at vi hadde inngang i parken fra kl 09:00. På sms fra Dyreparken første parkdag fikk vi beskjed om at dette var feil og at parken ikke åpnet før kl 10:00. Inngangen for boende gjester var ikke i bruk. Høy pris for et redusert tilbud.

Takk, LindaKwold
Abra Havn, Annet på Dyreparken Safaricamp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er veldig leit å høre at opplevelsen i Dyreparken Safaricamp ikke ble som dere hadde håpet.

Selv om Dyreparken Safaricamp er et overnattingskonsept med vanlige senger, så er det fortsatt en telt-overnatting og det kan bli kaldt. Veggene består av tykke teltduker, og lyd fra området og naboer vil da kunne høres som på en vanlig campingplass.

Vi beklager at dere ikke fikk svar på deres skriftlige henvendelse før etter oppholdet var over. I slike tilfelle, som endring av overnattingssted når dere er på stedet, er det best å ta kontakt direkte med resepsjonene og ikke sende skriftlige henvendelser. Dette da det kan ta tid å få svar på dette.

Vi beklager også feilinformasjonen rundt "tidlig inngang".

Anmeldt 16. august 2021

Besøkt Dyreparken for første gang og hadde da 4 netter i SafariCampen. Konseptet er spennende for de som vil prøve noe annet enn å bo innendørs, og det er høy kvalitet på teltene og tilhørende inventar. God beliggenhet midt mellom parken og Abra havn. Flott og rolig uteområde. Savner et lekeområde til barna (som bla finnes i Abra havn). Kunne også vært tilrettelagt for grilling, siden konseptet er telting. Praktisk med parkeringsmuligheter rett utenfor campen. Temperaturen i teltet svinger naturlig nok etter utetemperatur og det blir fort kaldt på natten og tidlig morgen. Det må man forvente med dette konseptet. Det som plaget oss mest var imidlertid den kontinuerlige trafikkstøyen fra motorveien/E18. Relativt høyt støynivå fra dette, spesielt merkbart på natten når tungtransport passerte. Vi bodde i raden nærmest veien. Sannsynligvis mindre støy i teltene nærmes vannet. Ingen renhold eller håndduk bytte ila de fire nettene vi overnattet. Heller ikke kost/støvbrett slik at man kunne ta bort småstein/sand som ble dratt inn i teltet. For vår del var fire overnattinger helt på grensen.

Romtips: Unngå telt med beliggenhet mot motorvei
Takk, jimandre_dahl

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Det er flott å høre at dere likte teltet og området!

I forhold til ditt punkt om at det ikke var renhold eller bytte av håndklær under oppholdet, så var dette ett valg som ble tatt av Dyreparken Overnatting for å redusere risiko for smitte og karantene blant gjester og ansatte.

Ditt punkt om kost/støvbrett i teltet er videresendt til ansvarlig for Dyreparken Safaricamp.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bra standard, stor nok for 2 voksne og 2 barn. Fordel med gratis parkering. Praktisk å kunne sjekke inn når vi ville. Alt i Dyreparken er dyrt, men vi fikk det vi forventet. Vi hadde ikke handlet inn til middag. Kort avstand til servering på hoteller.

Takk, coraw303

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding om Dyreparken Safaricamp. Veldig gøy å høre at dere er fornøyde med deres opphold i Dyreparken.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 personer fordelt på 3 generasjoner. Alle hadde 3 overnattinger i Safariparken. Jeg anbefaler å telte i Safariparken i stedet for hotell. Frihetsfølelsen er større og mye mer privat. God kvalitet på teltene. Utførelsen av teltene og omgivelsen ga en følelse av å være på safari. Å ha 4 dager i dyre- og badeparken anbefales! Kan bli for mye å gjøre på færre dager. Alt i alt en super familietur!

Takk, 694madsh

Hei,

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var stort sett fornøyd ned vårt opphold, men vi var uheldig og miste noe under dobbelsengen, slik at vi måtte løfte opp madrassene, og der hadde ikke blitt skikkelig rengjort på lenge. Lå ett tykt lag med støv og skitt under der. Bortsett fra det, så var det bra. Takk for oppholdet.

Takk, Vacationer47497

Hei,

Vi takker så mye for din anmeldelse av Dyreparken Safaricamp, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en telt man bor i, skal denne være støvfri. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til ansvarlig for renhold.