“Koselig middag”
Anmeldelse av Rasmus

Rasmus
Vurdert som nr. 1 av 10 Kaffe og te i Kristiansand
Beskrivelse: På Rasmus kommer du ikke for maten alene. Midt i Markens finner du oss i et bygg som oser av tradisjon og historie. Hos oss vil du komme for små og store anledninger.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott service fra vi kom til vi gikk. God mat, godt tilpasset hver enkelts ønsker. Fiskesuppe og burgere anbefales. Kommer gjerne tilbake .

Takk, SiriSmeby

Anmeldt 19. desember 2020

Kan det bli bedre i Kristiansand! Et selskap på 9 gikk ut av døren med et smil rundt munnen etter et suverent servert måltid på 6 retter med tilpassede viner! Kunnskapsrikt serveringspersonell bidra til det kjøkkenet tryllet frem av smakfulle retter - vi takker og ønsker alle andre en tilsvarende opplevelse i Markensgate

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 657vidarb
Anmeldt 17. desember 2020

Kort fortalt etter besøk i 1. etg.:
Lokaler sentralt og med fin uteplass er bra. Middelmådig lunch og betjening. Coronatiltak langt under middels, bortsett fra "obligatorisk" håndspray ved inngangen. Border og salt-/pepperbøsser etc. ble ikke vasket etter bruk. Navn og telefonnummer ikke notert.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, kleppah
Anmeldt 29. november 2020 via mobile enheter

Førjulstur med venner, ble til en koselig afternoon tea med noe attåt. Tusen takk for en fantastisk service og kjempegod mat og drikk.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, svenroarm
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Vi, dvs fem gode kolleger, møttes her en oktoberdag etter jobb. Vi ble vist til et bord i andre egt, med fin utsikt over Markens. Kort oppsummert; Nydelig mat, svært god service, god stemning og fine lokaler - Kan man ønske seg mer?

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, benten2017

Reisende som så på Rasmus, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Rasmus? Del dine erfaringer!