“Afternoon Tea”
Anmeldelse av Rasmus

Rasmus
Vurdert som nr. 1 av 10 Kaffe og te i Kristiansand
Beskrivelse: På Rasmus kommer du ikke for maten alene. Midt i Markens finner du oss i et bygg som oser av tradisjon og historie. Hos oss vil du komme for små og store anledninger.
Anmeldt 8. august 2021

Flott lokaler og god mat, men de hadde kun en type te å tilby og slik skal det ikke være på en afternoon tea. Dette trakk veldig ned.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Northagen

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi reiser mye rundt for smaksopplevelser. Cafe Rasmus 2.etg. er absolutt en av de beste stedene Kristiansand for en god matopplevelse. God service, god mat og bra vinkart.

Takk, RuneHjert
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott service fra vi kom til vi gikk. God mat, godt tilpasset hver enkelts ønsker. Fiskesuppe og burgere anbefales. Kommer gjerne tilbake .

Takk, SiriSmeby
Anmeldt 19. desember 2020

Kan det bli bedre i Kristiansand! Et selskap på 9 gikk ut av døren med et smil rundt munnen etter et suverent servert måltid på 6 retter med tilpassede viner! Kunnskapsrikt serveringspersonell bidra til det kjøkkenet tryllet frem av smakfulle retter - vi takker og ønsker alle andre en tilsvarende opplevelse i Markensgate

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 657vidarb
Anmeldt 17. desember 2020

Kort fortalt etter besøk i 1. etg.:
Lokaler sentralt og med fin uteplass er bra. Middelmådig lunch og betjening. Coronatiltak langt under middels, bortsett fra "obligatorisk" håndspray ved inngangen. Border og salt-/pepperbøsser etc. ble ikke vasket etter bruk. Navn og telefonnummer ikke notert.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, kleppah

Reisende som så på Rasmus, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Rasmus? Del dine erfaringer!