“Virkelig nydelig måltid og fin service”
Anmeldelse av Rasmus

Rasmus
Vurdert som nr. 1 av 11 Kaffe og te i Kristiansand
Beskrivelse: På Rasmus kommer du ikke for maten alene. Midt i Markens finner du oss i et bygg som oser av tradisjon og historie. Hos oss vil du komme for små og store anledninger.
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Vi spiste på Rasmus cafe i dag og for et nydelig måltid. Flott torskestykke med knuste poteter og deilig saus, vi var flere som gjerne vill slikke tallerken til slutt, så godt var det. Veldig søte og hyggelige kelnere som var virkelig til stede. Vi kommer tilbake ved neste gangs besøk i Kristiansand

Dato for besøk: september 2021
Takk, Basilicumpomodoro

Anmeldt 8. august 2021

Flott lokaler og god mat, men de hadde kun en type te å tilby og slik skal det ikke være på en afternoon tea. Dette trakk veldig ned.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Northagen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi reiser mye rundt for smaksopplevelser. Cafe Rasmus 2.etg. er absolutt en av de beste stedene Kristiansand for en god matopplevelse. God service, god mat og bra vinkart.

Takk, RuneHjert
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott service fra vi kom til vi gikk. God mat, godt tilpasset hver enkelts ønsker. Fiskesuppe og burgere anbefales. Kommer gjerne tilbake .

Takk, SiriSmeby
Anmeldt 19. desember 2020

Kan det bli bedre i Kristiansand! Et selskap på 9 gikk ut av døren med et smil rundt munnen etter et suverent servert måltid på 6 retter med tilpassede viner! Kunnskapsrikt serveringspersonell bidra til det kjøkkenet tryllet frem av smakfulle retter - vi takker og ønsker alle andre en tilsvarende opplevelse i Markensgate

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 657vidarb

Reisende som så på Rasmus, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Rasmus? Del dine erfaringer!