Konge!

Flott aktivitet for alle og en vær! Surt å bli forbigått av ei på 3 år med 2x Hole in One... les mer

Anmeldt 2 dager siden
NicklasVH
Mandal, Norge
Glowing golf

Jeg og kjæresten hadde det dritgøy på glowing golf! Veldig imøtekommende og hyggelig kar tok oss i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Karro188

Anmeldt 3. juli 2020

Kjempe morsomt. Utrolig kult opplegg.
Personalet er noe av det mest service innstilte jeg noen gang har møtt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Inspiration47731
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk Inspiration,

Anmeldt 20. juni 2020

Morsomt konsept! Kanskje spesielt gøy for barn, men vi i midten av 20 årene koste oss også! Vinneren får åpne gullsafen. Så er det verdt å nevne at personalet er ekstremt hyggelige!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, martinedahlslett

Tusen takk Martine,

Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kult konsept:) Må absolutt prøves!
Fantastisk ansatte, ble møtt av bare smil å et knagende godt humør:)
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, StineMalene

Tusen takk Stine,

Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Kjempe hyggelig betjening, og artig konsept. Ungene (8 og 12) synes det var helt topp på en grå regnværsdag.
Liten hyggelig avdeling for en liten pause, eller venterom rett på siden.
Absolutt verdt et besøk

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, TommyL755

Tusen takk Tommy,

Anmeldt 1. februar 2020

Ble tatt godt imot av veldig hyggelig personale. Godt gjennomførte og gøye baner. Egner seg godt for familier, par og venner. De har også noen gøye varianter av minigolf for ekstra moro(for mer enn 2 personer). De har også et rom med sofaer og bordfotball dersom man vil ha en liten pause mellom runder. Alt i alt en veldig koselig og god opplevelse

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, 12erikf