Fantastisk personale

Fantastisk personale som virkelig er opptatt av at kundene blir underholdt. Personalet er... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Christine S
Verdt pengene!

Veldig gøy, og meget god service👌Vi fikk gode forklaringer om banen, tips om hvordan vi kunne... les mer

Anmeldt 29. oktober 2023
751stinaf

Anmeldt 22. august 2020

Kjempegøy aktivitet for hele familien🤩Vi hadde med ungdom i alderen 12, 15, 16 og 19 år og alle synes dette var like gøy. Kule omgivelser og musikk, passe vanskelighetsgrad, samt at vi følte vi var litt for oss selv siden banene var adskilte, noe som passet oss veldig bra🎊De ungene vertene som tok oss imot var super serviceminded og opptatt at vi skulle føle oss velkommen. Kan virkelig anbefale glowing golf👏 Vi kommer igjen!!

Takk, Marie S
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2020

Tusen takk Marie,

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Ble mødt av en sprudlende og morsom kar som tok oss godt i mot!
18 baner går fort når man har det gøy, så vi spilte en runde til. Veldig unik og gøy 👌

Takk, Tamara I

Tusen takk Tamara,

Anmeldt 1. august 2020

Hyggelig opplevelse og hyggelige ansatte. Kommer definitivt tilbake ved en senere anledning. Morsomme baner, med ulik vanskelighetsgrad. Fint at en selv velger om en skal bruke 3D briller eller ei.

Takk, iris1997x
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk Iris,

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Det står på nettsiden at det er drop in. Men når vi da kommer får vi beskjed om å bestille time, joda helt greit, og vi bestiller time, men når vi da kommer til avtalt tid blir vi møtt i døra av noen som ikke vet hva kundeservice er og virker likegyldig til at de har kunder. Så får vi beskjed om å bli stående utendørs og vente i kø ca 15-20min over bokket time. Når vi da har ventet 15min blir vi ledet inn og blir bedt om å vente på at de kommer å henter oss. Her blir vi sittende... når vi da endelig får komme til disken å betale for å starte, og få fortalt regler så snakker «verten» så fort at han selv får krøll på tungen og vi får ikke med oss hva som blir sagt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Christiane_Amalie
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære Christina,
Mitt navn er David Severinsen,
Medeier og Daglig leder for Glowing Golf.

Jeg ønsker å beklage på vegne av hele Glowing Golf sitt team, for den opplevelsen du fikk hos oss. Vi har alltid satt våre gjester fremfor alt, men den dagen du var på besøk så hadde vi alt for mye folk, det ble kaos, vi har aldri hatt så mange personer på en dag og vi erkjenner våre feil. Det har vært vanskelige tider, vi har hatt stengt i 2 måneder og vi er et nytt firma som åpnet 1 desember i fjor,
Vi har forandret på bookingsystemet for å ikke ta imot så mange personer på en gang sån at de som er der, for en enda bedre opplevelse. Christina som nevnt over, så ber vi deg om å gi oss en ny mulighet til å gi deg en ny og uforglemmelig opplevelse, en som du fortjener. Vi ønsker å invitere deg sammen med en person, å spille gratis.

Håper på muligheten sånn at du kan vurdere oss på nytt og gi oss en bedre score.

David Severinsen
Glowing Golf

NB. Mitt personlig nummer er 45890684.
Ønsker gjerne at du ringer meg for å ta en prat.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 12 som møtte opp, 6 barn (fra 8-13 år) og 6 voksne. Supergrei betjening som tok imot oss:-) Flotte og renslige lokaler, og en egen 'venteavdeling' med flere bord/stoler samt etpar sofaer. Ungene storkoste seg, råstilig med 3D-briller, noe som gjorde opplevelsen ekstra artig😃 Må testes!!! Etter endt spill, ble det noen overraskelser. God kaffe var det også. Anbefales på det sterkeste!!!

Krysser fingrene for at dere utvider, og kommer til Tromsø😃

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, grov743