Kjenpehyggelig aktivitet

Kjempefin opplevelse😄 ble møtt av en engasjerende og hyggelig kar som satte standarden. Morsom... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Passenger35170688951
Sørumsand, Norge
Ferieidyll

Ble mottatt av et meget hyggelig og spøkefult personal som ga en fantastisk opplevelse! Kjempefine... les mer

Anmeldt 4 uker siden
LindaS8201

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, baner som har et nivå som gjør at de mest sjanseløse klarer å gjennomføre runden uten å gå helt i svart.

Takk, hkontangen
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Tusen takk for god omtale Hkontangen,
Vi ses snart igjen.

Det er her det Skjeeeer

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Gøy konsept! Parkering rett ved siden av og enkelt å finne via maps. Ekstra utfordring å spille med brillene! Hyggelig personale!

Takk, TSH90

Tusen takk TSH,
Håper vi ses igjen snart, da må dere spille Freaky Golf.
På slag nr 2, så kan du ta den ballen du selv ønsker

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

De var veldig greie med en gang vi kom inn dører og viste oss alle reglene for golfen. Vi hadde en veldig grei opplevelse og vi hadde det bare bra

Takk, Thomas M

Tusen takk Thomas,
Godt å høre at dere hadde det gøy.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Både barn og voksne koste seg. Ble tatt imot av entusiastisk og hyggelig mann og banene var stilige. Litt premier på slutten toppet kvelden.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 357rebekkav

Tusen takk Rebekka,
Håper vi ses igjen snart.

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Veldig morsomt! Gøy med helt super service og energi fra eierne som gjorde hele opplevelsen. Fine baner som passer godt for alle aldersgrupper

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, ceciliee2019
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Gøy å høre Cecilie,
Vi ses snart igjen.