Verdt pengene!

Veldig gøy, og meget god service👌Vi fikk gode forklaringer om banen, tips om hvordan vi kunne... les mer

Anmeldt 29. oktober 2023
751stinaf
Topp aktivitet!

Super aktivitet i flott lokale og med dyktige tilsette. Moro for alle aldersgrupper... les mer

Anmeldt 19. juli 2023
94bj_rgs

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt sted både for barn og voksne.
En entusiastisk vert som gjør opplevelsen enda litt morsommere

Takk, Marius E
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk Marius,

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en utrolig bra opplevelse hos Glowing golf. Kjempehyggelig personale! Ekstra runde på huset

Takk, 651j_rgenr

Tusen takk 651_rgenr,
Gøy å ha dere på besøk hos oss.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig morsomt med 3D minigolf.
Anbefaler å kjøpe/ta med 3D briller til alle da det blir litt styrete å bytte på.
Veldig hyggelig og gira betjening!
Kommer gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kenneth s

Tusen takk Kenneth,
Håper vi får dere på besøk igjen snart.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Elsker plassen! Alltid gøy å dra dit<3 Kjempe hyggelig betjening og alltid god stemning! Anbefaler alle å dra

Takk, idathomassen
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Tusen takk Ida,
Du er hjertelig velkommen når som helst.
Glowing Golf tilhører alle i Kristiansand.

David Severinsen
Det er her det Skjeeeer

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler glowing golf på det sterkaste! Varierte og kjekke baner, og eit personal som var engasjerte og serviceinnstilte.

Takk, SiriHenden

Tusen takk Siri,
Godt å høre at dere hadde det gøy.

Det er her det Skjeeeer