Kjenpehyggelig aktivitet

Kjempefin opplevelse😄 ble møtt av en engasjerende og hyggelig kar som satte standarden. Morsom... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Passenger35170688951
Sørumsand, Norge
Ferieidyll

Ble mottatt av et meget hyggelig og spøkefult personal som ga en fantastisk opplevelse! Kjempefine... les mer

Anmeldt 3 uker siden
LindaS8201

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra kundeservice!! De ser deg med en gang du kommer, og velkommen deg med et utrolig godt og varmt smil. Kommer gjerne tilbake her igjen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 99malenek
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk Malenek,
Gjestene har alltid vært det viktigste på
Glowing Golf, vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt sted både for barn og voksne.
En entusiastisk vert som gjør opplevelsen enda litt morsommere

Takk, Marius E

Tusen takk Marius,
Håper vi ses igjen snart.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en utrolig bra opplevelse hos Glowing golf. Kjempehyggelig personale! Ekstra runde på huset

Takk, 651j_rgenr

Tusen takk 651_rgenr,
Gøy å ha dere på besøk hos oss.

Håper vi ses igjen snart.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig morsomt med 3D minigolf.
Anbefaler å kjøpe/ta med 3D briller til alle da det blir litt styrete å bytte på.
Veldig hyggelig og gira betjening!
Kommer gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, kenneth s

Tusen takk Kenneth,
Håper vi får dere på besøk igjen snart.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Elsker plassen! Alltid gøy å dra dit<3 Kjempe hyggelig betjening og alltid god stemning! Anbefaler alle å dra

Takk, idathomassen
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Tusen takk Ida,
Du er hjertelig velkommen når som helst.
Glowing Golf tilhører alle i Kristiansand.

David Severinsen
Det er her det Skjeeeer