Kjenpehyggelig aktivitet

Kjempefin opplevelse😄 ble møtt av en engasjerende og hyggelig kar som satte standarden. Morsom... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Passenger35170688951
Sørumsand, Norge
Ferieidyll

Ble mottatt av et meget hyggelig og spøkefult personal som ga en fantastisk opplevelse! Kjempefine... les mer

Anmeldt 3 uker siden
LindaS8201

Anmeldt 30. juli 2021

Dette var veldig gøy! Hyggelige og engasjerte ansatte som tross for en travel kveld med mange besøkende klarte å gjøre det til en super opplevelse fra vi kom til vi gikk. Jeg kommer tilbake!

Takk, Anne P
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk Anne,
Godt å høre at dere hadde det gøy.

Da ses vi snart igjen,
Det er jo sørenme her det Skjeeeer

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig energisk betjening, Veldig godt vedlikeholdt bane samt gode «jern/køller». Dette er en opplevelse jeg vil anbefale de fleste som skal til Kristiansand, opplegget med neon/Uv lys og maling ga en unik opplevelse. Man kan kjøpe 3D briller på stedet som gjør det litt mere spaca. litt slitsomt i lengden, men anbefaler at minimum 1 på «laget» kjøper det så man får testet det! For dere som har spilt endel minigolf anbefaler jeg å spørre om de andre «versjonene» man kan spille, da banen er ganske enkel men fort kan gjøres litt mere krevende med andre spilleformer!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Robin H

Tusen takk for god omtale Robin,
Vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Da må dere spille Freaky Golf: Alle har samme farge på ballen, og på det andre slaget, så kan du ta den ballen du ønsker. (Men ballen er ikke din før den treffer hullet)

Dette er kjempe gøy

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi oppdaget nylig dette stedet, og har vært tilbake både med barn og kun voksne. Det er et veldig bra opplegg, gøye baner, stilig design, passe nivå. Følte 3åringen strevde,men 5 åringen elsket det. Svært hyggelig betjening, og god stemning hele veien!

Takk, camilafV7855OA

Tusen takk Camila,
Håper vi ses igjen snart.

Det er jo her det Skjeeeer

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig gøy for hele familien! En passe vanskelig løype, nydelig utformet med figurer og farger, og toppet med god bakgrunnsmusikk ble dette en aktivitet som både tenåringer og mor syntes var topp! Entusiasmen, humøret og servicen fra de ansatte var helt unik - de gav virkelig alt for at vi skulle ha en fin opplevelse. Anbefales til alle som vi ha det gøy sammen et par timer. Vi skal iallfall på minigolf flere ganger!

Takk, HusHat

Tusen takk HusHat,
Vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra kundeservice!! De ser deg med en gang du kommer, og velkommen deg med et utrolig godt og varmt smil. Kommer gjerne tilbake her igjen

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 99malenek

Tusen takk Malenek,
Gjestene har alltid vært det viktigste på
Glowing Golf, vi gleder oss til dere kommer tilbake.