Verdt pengene!

Veldig gøy, og meget god service👌Vi fikk gode forklaringer om banen, tips om hvordan vi kunne... les mer

Anmeldt 29. oktober 2023
751stinaf
Topp aktivitet!

Super aktivitet i flott lokale og med dyktige tilsette. Moro for alle aldersgrupper... les mer

Anmeldt 19. juli 2023
94bj_rgs

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig gøy å spille. God resepsjon og service. Anbefales. Reserverte tid før ankomst. Ingen stress. Gode smittevern rutiner. 🙂

Takk, Sonia R
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk Sonia,
Godt å høre at dere hadde en utrolig gøy opplevelse.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Superkult laget til! Gøy opplevelse for oss, selv om vi er unge voksne. Gøy at han som jobbet var så ivrig, lærte seg alle navnene, og hadde konkurranser til sist!

Takk, nathaliesB2712IP

Tusen takk Nathalie,
Gleder oss til dere kommer tilbake til oss.

David Severinsen

Anmeldt 2. august 2021

Utrolig bra og gjennomført opplegg. Varierte og passe utfordrende hull, kul dekor, og ikke minst utrolig flinke og morsomme ansatte. Ingenting manglet, alt var som det skulle, og mer til. Definitivt en aktivitet jeg vil anbefale reisene til Kristiansand.

Takk, Martin T

Tusen takk Martin,

Det er her det Skjeeeeeeeer🤣🤣🤣🤣👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿

Anmeldt 30. juli 2021

Dette var veldig gøy! Hyggelige og engasjerte ansatte som tross for en travel kveld med mange besøkende klarte å gjøre det til en super opplevelse fra vi kom til vi gikk. Jeg kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Anne Marit P

Tusen takk Anne,
Godt å høre at dere hadde det gøy.

Da ses vi snart igjen,
Det er jo sørenme her det Skjeeeer 😁😁🤣🤣👍🏿👍🏿

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig energisk betjening, Veldig godt vedlikeholdt bane samt gode «jern/køller». Dette er en opplevelse jeg vil anbefale de fleste som skal til Kristiansand, opplegget med neon/Uv lys og maling ga en unik opplevelse. Man kan kjøpe 3D briller på stedet som gjør det litt mere spaca. litt slitsomt i lengden, men anbefaler at minimum 1 på «laget» kjøper det så man får testet det! For dere som har spilt endel minigolf anbefaler jeg å spørre om de andre «versjonene» man kan spille, da banen er ganske enkel men fort kan gjøres litt mere krevende med andre spilleformer!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Robin H

Tusen takk for god omtale Robin,
Vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Da må dere spille Freaky Golf: Alle har samme farge på ballen, og på det andre slaget, så kan du ta den ballen du ønsker. (Men ballen er ikke din før den treffer hullet)

Dette er kjempe gøy 🤣🤣🤣👍🏿👍🏿