Kjenpehyggelig aktivitet

Kjempefin opplevelse😄 ble møtt av en engasjerende og hyggelig kar som satte standarden. Morsom... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Passenger35170688951
Sørumsand, Norge
Ferieidyll

Ble mottatt av et meget hyggelig og spøkefult personal som ga en fantastisk opplevelse! Kjempefine... les mer

Anmeldt 3 uker siden
LindaS8201

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt imot av hyggelig og engasjert personal som sørget for en fantastisk opplevelse! Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, SanderL118
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig gøy opplevelse. 18 hulls bane og så kult med alle detaljene og "glowinga" de ansatte gjorde opplevelsen komplett og gav oss veldig god service som jeg ikke har opplevd andre plasser. Vi kommer garantert tilbake

Takk, christinao513
Traveler716813, Eier på Glowing Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk Christina,
Godt å høre at dere fikk en super opplevelse.

Håper dere kommer igjen snart,
Det er jo her det Skjeeeer

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig gøy å spille. God resepsjon og service. Anbefales. Reserverte tid før ankomst. Ingen stress. Gode smittevern rutiner.

Takk, Sonia R

Tusen takk Sonia,
Godt å høre at dere hadde en utrolig gøy opplevelse.

Vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Superkult laget til! Gøy opplevelse for oss, selv om vi er unge voksne. Gøy at han som jobbet var så ivrig, lærte seg alle navnene, og hadde konkurranser til sist!

Takk, nathaliesB2712IP

Tusen takk Nathalie,
Gleder oss til dere kommer tilbake til oss.

David Severinsen

Anmeldt 2. august 2021

Utrolig bra og gjennomført opplegg. Varierte og passe utfordrende hull, kul dekor, og ikke minst utrolig flinke og morsomme ansatte. Ingenting manglet, alt var som det skulle, og mer til. Definitivt en aktivitet jeg vil anbefale reisene til Kristiansand.

Takk, Martin T

Tusen takk Martin,
Vi gleder oss til dere kommer tilbake.

Det er her det Skjeeeeeeeer