“Ikke å anbefale hvis du skal i Dyreparken”
Anmeldelse av Skottevik Feriesenter

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Skottevik Feriesenter
Rangert som nr. 3 av 4 B&B / vertshus i Kristiansand
Anmeldt 17 juli 2016 via mobile enheter

Skuffende campingplass for vår del. Butikken åpnet seint og stengte tidlig. Ikke mulig å komme inn med bilen til hytte/campingvogn etter kl 23( problem når du kommer fra Sabeltann forestillingen om natta.. Med trøtte/sovende barn i bilen.. Kan det fort bli mer bråk/støy med skrikende og trøtte barn gående gjennom hele campingplassen enn med biler som kjører rolig forbi. Dårlig vedlikehold av veier, og dårlig drenert der campingvognene skal stå.. Det ble altså veldig fort dammer og gjørme.. Trang og kronglete campingplass. Ligger langt utenfor allfarveg! Maur i hytta vår, og livsfarlig glatt platting utenfor (det hadde regnet litt) For å få med litt positivt også: ungene var storfornøyd med lekeplassen! Veldig "fin" og rolig plass nede ved sjø og svaberg. Mye å finne på for barna der, fiske krabbe, minigolf, basseng osv. Far savnet ølsalg på butikken.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, trenarnsmor

Anmeldt 13 juli 2016 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter i L4 leilighet ifm dyreparken tur og tilbragte ikke så mye tid på campingplassen.

L4 har fantastisk beliggenhet like ved bryggene.
Ok standard på leiligheten.

Veldig fint med kano og båt og fine brygger med uendelige mengder krabbe.

Vi kommer gjerne tilbake men da for å utnytte mulighetene på campingen bedre..

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Dan K
Anmeldt 16 august 2015

Stedet ligger fint til ved sjøen , dog noe langt unna butikk etc. ( 30 min til Lillesand). Vi lå uka etter høysesong , og da er en del av fasilitetene stengt , dette viste vi om. Hytta hadde dårlig ventilasjon , og kun 1 lite vindu kunne åpnes (hH 5 hytte). Kun forheng inn til soveavdeling. Pluss for beliggenhet , og bilvei helt frem. Fin brygge med div båter. Bassenget og plassen rundt var fint , og ryddig. Kred for varmt vann i utedusjen. Ingen wifi fungerte ved hyttene.Så litt hygiene...Det var søppelstativer med svarte poser på området. Den lokale sigarettrøykende søppeltømmeren med minitraktor , tok uten hansker opp avfallet etter gjestene , og lot de svarte sekkene stå igjen. Etterpå opserverte jeg han gående ut og inn av div dører. Direkte uhygienisk spør du meg..

• Opphold: august 2015, reiste med familie
3  Takk, Hans ø
Anmeldt 29 desember 2014 via mobile enheter

Hele stedet inkludert strendene luktet av kloakk.
Renhold på toalett og servicebygg var fraværende.
Med 30 varmegrader, smekk full campingplass samt venteplass holder det ikke med å vaske de 50 grader varme toalettene 1 gang i døgnet. Det gikk som det måtte gå, etter et par dager lå halve campingen nede for telling med magevirus. Toalettene så ikke ut, med spy og ekskrementer utover alt, holdt driverene seg til planen med 1 vask i døgnet. Det ble heller ikke advart gjester med oppfordring om håndhygiene og drikkevann på flasker etc. Vår siste natt, i firsprang til toalettene kl 0330 kunne en høre hvordan folk lå å spydde i annenhver vogn, telt og hytte.
Høflig spørsmål om en vurderte å kompensere for oppholdet ble avfeid med beskjed om at den påkrevde forhåndsbetalingen ikke ville bli erstattet og at dersom vi ville reise ville de vite det raskest mulig da det sto flere å ventet på plass.

Opphold: juli 2014
7  Takk, Frode L
Skottevik, Leder  på Skottevik Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 januar 2015

Hei Frode L,
Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, både ros og ris. Vi må bare beklage din oppfattelse av vår campingplass. Vi vil gjerne få rette på en del informasjon som ikke stemmer. Toalettanleggene våre blir alltid vasket grundig 2 ganger daglig. Ellers så har vi lagt inn kontroll 2-3 ganger ekstra i høysesongen for å sjekke status og sette i verk tiltak om nødvendig. Vi desinfiserer hele toalettanleggene 1 gang i uken med skum. Det er også mulig å ta kontakt på vårt hovednummer 24 timer i døgnet for å rapportere inn eventuelle uhell som har skjedd på toalettene så vi kan ordne opp i det så fort som mulig.
Magevirus er dessverre en sykdom som sprer seg raskt. En smittebærer kan spre smitte via dråper, hoste eller nyse ut i luften, ved direkte kontakt med andre eller ved å røre ved gjenstander og etterlate smittestoffer på dem. Det er derfor ekstra viktig med håndhygiene. Så snart Skottevik Feriesenter ble klar over problemet ble det satt i gang strakstiltak for å begrense spredningen. Dette i nært samarbeid med mattilsynet og kommunelegen. Vi satte opp på våre sanitæranlegg informasjon i A3 format om å være nøye med håndhygienen på grunn av virus og desinfiserte toalettene gjentatte ganger om dagen i denne perioden, i tillegg til vanlige vaskerutiner. Vi er en familieplass og synes dette var like trist som de som ble syke og derfor gjorde Skottevik alt vi kunne for å begrense spredning. Vi har etter dette også satt inn i våre nye vaskerutiner økt desinfisering av toalettanleggene for å unngå/begrense smitte. Vanlig håndhygiene er ellers noe alle må ta ansvar for, uavhengig av våre plakater som opplyser om dette eller øvrige tiltak som vi iverksetter.
Du sier at hele stedet inkludert strender luktet kloakk, noe som ikke stemmer med vår virkelighet. At halve campingen lå nede med magevirus er en sterk overdrivelse av situasjonen. En del familier hadde magevirus- det stemmer og nok til at vi så alvoret i dette og satte i gang tiltak for å begrense spredning, noe som selvfølgelig er like viktig for oss som for våre kunder.

Anmeldt 8 juli 2014

Vi var seks personer og for to netter var det 940 kroner. Persontillegg på 50 kroner for alle over fire år.

Dette dekte kun for dopapir på do og vask av doen.

Alt annet kostet, 10 kroner for dusjing i fem minutter og 20kr for basseng en dag per pers

Beliggenheten var ikke så bra for oss gjennomreisende campere.

Vanskelig å parkere campingvogn pga trange veier og dumme innkjøringer

• Opphold: juli 2014
6  Takk, Fallskjerm
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
5,7 km unna
Clarion Hotel Ernst
Nr. 4 av 19 i Kristiansand
700 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Skottevik Feriesenter? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Skottevik Feriesenter

Adresse: Høvåg, Kristiansand 4770, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Strand Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 3 av 4 B&B / vertshus i Kristiansand
Prisnivå: kr 690 - kr 707 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 75
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Skottevik Feriesenter ligger rett ved havet med Blindleia som nærmeste nabo med kort avstand til Kristiansand og Lillesand. Skottevik tilbyr overnatting i ferieleiligheter, hytter eller på campingplassen. Fasiliteter som utendørs oppvarmet svømmebasseng, kanoer og robåter, lekeplass, hoppepute, minigolf, fotballbane, beachvolleyball, fiske- og dykkemuligheter. I høysesongen finnes det butikk, kiosk, gatekjøkken og restaurant. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Skottevik Feriesenter. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?