“Flott sted, grei standard. ”
Anmeldelse av Skottevik Feriesenter

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Skottevik Feriesenter
Rangert som nr. 3 av 4 B&B / vertshus i Kristiansand
Anmeldt 7 august 2016 via mobile enheter

Vi er på Skottevik gjerne hvert år fordi det er en nydelig plass i naturskjønne omgivelser. Standarden generelt er helt grei, ikke noe ekstraordinært, og kunne trengt en oppgradering. De har blant annet en familiedusj som er flott å ha (selv om den er gammel og slitt og ikke alltid registrerer polettene man putter i boksen nødvendigvis, så du står gjerne med hjertet litt i halsen med tre småbarn innsåpet og håper den virker). Dog det å ha en kjønnsnøytral stor dusj er et kjempepluss! (Det er mange andre dusjer i tillegg, selvsagt).
Det man også må huske om man skal på Kaptein Sabeltann-forestilling om kvelden i Dyreparken så er porten stengt for den stenger hver kveld kl 23. Av den grunn må man parkere på parkeringsplassen og gå med trøtte/bære sovende barn derfra.
Men vi trives der hvert år på grunn av bademuligheter, den rolige stemningen, å få kjøpe ferske rundstykker på butikken til frokost og bare tusle rundt på svabergene og ta livet litt med ro.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, GunhildStjordal

Anmeldt 3 august 2016

Hva skal man si? Det viktigste med et sted du besøker er folka du møter som skal yte service. Her var det ikke mange smil og hyggelige gester fra de ansatte. Rot i forhåndsbestilt og forhåndsbetalt innsjekking (hadde med voucher, heldigvis).MEN et hyggelig unntak var restauranten og deres ansatte. Her møtte vi blide og imøtekommende ansatte og ikke minst god mat.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Tove887
Anmeldt 2 august 2016 via mobile enheter

Skottevik feriesenter er stort! Det er forholdsvis langt til sanitærbyggene og til tider ser det ut til å vere en del kø der. Så Vi enda i leilighet. Fint og koselig bygg. Leiligheten var som å stige inn i 90-talet. Her kunne det godt vert pussa opp litt. Også en litt større TV hadde gjort seg. Pluss for barnediskotek med gratis popcorn og fin brygge å fange småkrabber. Men området er så stort at vi måtte følge våre barn til lekeplass, ballbinge osv. Fint sted, men en opprustning av områder og leilighetene hadde gjort seg. Vi brukte ca 30 min å kjøre til dyreparken. Ikke vår favoritt, men helt ok.

Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, Berremeg
Anmeldt 30 juli 2016

Fantastisk skjærgård og natur, god mat og service i restauranten, men så stopper det også der. Med unntak av de som driver/jobber i restauranten opplevde vi at de ansatte var umotiverte, lite serviceinnstilte og mer opptatt av egne ting enn å hjelpe gjestene. Vi hadde bestilt ferieleilighet ved brygga og restauranten, men ble først tildelt en hytte 200-300 m unna. Etter mye om og men fikk vi en leilighet som lå inneklemt mellom fjell og andre hus, uten antydning til sol rundt leiligheten. Beliggenheten fortjener en engasjert stab... Hit kommer vi aldri tilbake.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Tonje S
Anmeldt 26 juli 2016 via mobile enheter

Tilbringte 4 dager på skottevik camping, flotte plass med naturen og sjøen rundt seg. Badeplasser og badeviker. Minigolf og svømmebasseng for barna. Fasilitetene var helt ok. Var et godt stykke å kjøre hvis man skal til dyreparken eller Kristiansand sentrum.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Linda R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
5,7 km unna
Clarion Hotel Ernst
Nr. 4 av 19 i Kristiansand
700 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Skottevik Feriesenter? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Skottevik Feriesenter

Adresse: Høvåg, Kristiansand 4770, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Strand Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 3 av 4 B&B / vertshus i Kristiansand
Prisnivå: kr 690 - kr 707 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 75
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Skottevik Feriesenter ligger rett ved havet med Blindleia som nærmeste nabo med kort avstand til Kristiansand og Lillesand. Skottevik tilbyr overnatting i ferieleiligheter, hytter eller på campingplassen. Fasiliteter som utendørs oppvarmet svømmebasseng, kanoer og robåter, lekeplass, hoppepute, minigolf, fotballbane, beachvolleyball, fiske- og dykkemuligheter. I høysesongen finnes det butikk, kiosk, gatekjøkken og restaurant. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Skottevik Feriesenter. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?