TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Dette stedet er absolutt et av de beste feriestedene vi har besøkt. Veldig rolig og fredelig, men Skagerrak som nærmeste nabo. Fantastisk friskt og deilig vann og mange muligheter for å oppleve havet. Perfekt å fridykke på utsiden av viken. Her bor man midt i en fantastisk skjærgård. Vi bodde i en fin hytte med alt praktisk på plass. Betjeningen var veldig hyggelig og svært service-innstilt. Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 965haralds
Anmeldt 6. november 2018

Hytter, leiligheter, teltplasser, bobil og campingvogn. restaurant, gatekjøkken, kiosk, minigolf, fotball, fiske, båttur, gå tur, lekeplass, dagligvare, strand, dykking. Utrolig flotte omgivelser midt i blindleia.

Romtips: Sørlandssommer
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Trombone62
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Nydelige omgivelser.

Dårlig rengjøring på sanitær anlegg. Manglet papir og såpe på toaletter flere dager.
Lite solsenger og slitne solsenger ved bassengområdet.
Lekeplassen trenger en oppgradering.
Langt til vannstasjoner for å hente vann til vogna. Samt for å tømme gråvann.
Dårlig internett. Men dette var allerded informert på forhand på nettsiden.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Geir Helge O
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fin campingplass, ok hytter. Hadde 6manns hytte. Små soverom i 2. etasje som ble veldig varme om natten. Ville spise i resturanten «Brygga» nede ved sjøen. Fant bord og spurte om de ansatte kunne varme babymat til barna våre. Dette fikk vi blankt nei på. De hadde ikke tid. Resturanten var langt i fra full. Reiste i protest, med skrikende sultne unger. Svært dårlig og skuffende kundebehandling!!!!! Makan...

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, ingridhalo
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Var her to netter i 5 manns hytte med 3 barn. Vi var 3 familier sammen hvor alle hadde samme inntrykk. ( altså 11 personer)
Vi hadde veldig høye forventninger da vi hadde hørt mye bra om skottevik.
Vi først trekke frem det positive. Gratis kanoer er topp, og flott område.

Dessverre bærer annlegget preg av slitasje. Sanitær anlegget var de dagene vi var der direkte skitne( mye hår i dusjene) , luktende og vi prøvde 3 dusjpoletter som var iskalde og umulige og dusje i. Barna kviet seg for å gå på toalettene,spesielt når de gikk igjennom damegarderoben til bassenget. Det som også trekker ned er at man må betale for å passe på barna i bassenget, noe som gjorde at vi ikke alle gikk fordi det var ikke vits at flere gikk inn for å se på. Kiosken/butikken var også stive priser.

Dato for oppholdet: juli 2017
10  Takk, Kjersti I