Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en hytte med enkel standard for to netter nå i juli. Var her for 11 år siden og ble egentlig fassinert av plassen og beliggenheten, men reagerte litt den gang også på noe av standarden. Tenkte det hadde skjedd litt på de årene men det virket ikke sånn. Sanitære forhold var nå bare ekle. Et lite sanitæranlegg på veldig mange folk. Køer morgen og kveld og veldig grisete. Avføring på både gulv og vegg. Var vasking kun en gang pr dag. Alt for lite under slike forhold. Dårlig dusj også i dame dusjen. Hytta vi leide lukta vondt og innestengt, ikke særlig reint og det luktet vondt fra glassene. Så selv om det er en flott plass med idylliske omgivelser, sitter vi igjen med en ekkel følelse over dårlig hygieniske forhold. Vi kommer nok ikke tilbake!

1  Takk, Gjevik
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Var her ei veke med 3 vaksne og 2 små. Standarden er generelt veldig utslitt. Dei hadde klussa til bestillinga vår (som blei gjort i februar) slik at vi fekk ein liten leilighet i staden for ei hytte. Beliggenheten er strålande, men får inntrykk av at dei som driver parken her gjer det på billigst mogleg måte, og kjem unna med det pga Dyreparken og beliggenhet. Kjem ikkje til å anbefale, eller reise tilbake.

2  Takk, Henrik S
Skottevik, Leder  på Skottevik Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Kjære Gjest,

Takk for din tilbakemelding.

Vi synes det er leit at det ble misforståelser med bestillingen, da bookingsystemet vårt feilet i denne saken.

Dere ble tilbudt full refusjon, men ønsket da heller å bli i den typen leilighet dere betalt for og blitt tildelt.

Da ønsket vi å kompensere dere siden alt ikke ble helt sånn som dere forventet, og vi synes det er leit at du ikke skriver noe om at vi ga dere gratis utvask, gratis barneseng, gratis tilgang til bassengområdet for alle og mat i Gatekjøkkenet. En total verdi på NOK 1 500.

Vi mener virkelig at vi har gjort det vi kan i denne saken.

Ha en fin uke og velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Skottevik

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Dette stedet er absolutt et av de beste feriestedene vi har besøkt. Veldig rolig og fredelig, men Skagerrak som nærmeste nabo. Fantastisk friskt og deilig vann og mange muligheter for å oppleve havet. Perfekt å fridykke på utsiden av viken. Her bor man midt i en fantastisk skjærgård. Vi bodde i en fin hytte med alt praktisk på plass. Betjeningen var veldig hyggelig og svært service-innstilt. Vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, 965haralds
Anmeldt 6. november 2018

Hytter, leiligheter, teltplasser, bobil og campingvogn. restaurant, gatekjøkken, kiosk, minigolf, fotball, fiske, båttur, gå tur, lekeplass, dagligvare, strand, dykking. Utrolig flotte omgivelser midt i blindleia.

Romtips: Sørlandssommer
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Trombone62
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Nydelige omgivelser.

Dårlig rengjøring på sanitær anlegg. Manglet papir og såpe på toaletter flere dager.
Lite solsenger og slitne solsenger ved bassengområdet.
Lekeplassen trenger en oppgradering.
Langt til vannstasjoner for å hente vann til vogna. Samt for å tømme gråvann.
Dårlig internett. Men dette var allerded informert på forhand på nettsiden.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Geir Helge O