Anmeldt 3. august 2020

Ikke ofte jeg gir reviews, men når et sted har dårlig informasjon på sin nettside og dårlig kundeservice i etterkant , er det viktig for meg å varsle andre reisende.
Ingen internett i en "hytte" (H6) som koster kr.2000,- per natt! . Leilighetene er små, slitne, utdatert og ikke rene. Det var publisert i deres webside at det var internett i store deler av campingen. Da forventer man at det faktisk er internett i hyttene.
Jeg gikk ned til resepsjonen og informerte om det men fikk bare svar at det er dessverre ikke noe å gjøre og at det kan være litt bedre dekning rett utenfor hyttene, noe som stemte.
Men det er ikke slik at barna kan i regnet sitte på Ipad med 10 grader ute.
Dere burde ha skrevet på deres webside at det ikke er internett i hyttene, da hadde mange ikke følt lurt.
Når på lørdag det regnte kontinuerlig bestemte vi oss å dra hjem 1 dag før noe som ble en stor skuffelse for barna, men de skjønte. Jeg sjekket ut og informerte resepsjon om hvorfor vi dro 1 dag tidlig. Men det kom ingen forslag om kreditt eller tilbakebetaling.
Sliten utendørsbasseng som koster 30 kr per person. Sliten mini golf, sliten spisesal hvor kiosken ligger. Mye må pusses opp.
Ga en konstruktiv tilbakemelding via email til ingen nytte . Etter et par email og korte og negative svar skjønte jeg at Skottevik ikke var interessert i å se på mine argumenter .

Takk, OneHappy_traveller37
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Ett flott sted for barnefamilier! Ett stort og flott sanitær anlegg som alltid var rent og pent. Butikk med greit utvalg og ferske rundstykker/brød.
Ett stort basseng med solsenger ga litt "Syden" stemning
Må berømme personalet som jobbet der for å være særdeles serviceinnstilt og vennlige!!!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, tktollefsen
Anmeldt 15. juli 2020

Kom for å tilbringe 2 dager i dyreparken. Hadde en 4 mannsleilighet. Fin standard på leilighet med utstyr til å kunne lage egen mat. Lyset på badet gikk første dagen, dette ble raskt fikset når vi ga beskjed. Hyggelig ansatte. Dessverre rakk vi ikke bruke området rundt så mye da mesteparten av tiden dagene vi var her ble tilbragt i dyreparken, men vi kommer gjerne igjen :)

Takk, E6769LRjennyj
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 3 familier som bodde på hyttene. 2 av fam bodde på en hytte med 3 soverom og innlagt vann.
Bra standard på hyttene, men liten TV. Bra rengjort.
Fantastisk natur rundt med små strender. Langgrunt og fint for barn.
Alle fasiliteter med butikk og kiosker. Gratis minigolf og kano. Minigolf ujevn og slitt. Restauranten hadde veldig god mat. 250 g bryggeburger fantastisk god!

1  Takk, Graffen
Anmeldt 26. juni 2020

Vi hadde en fortreffelig tur i juni 2020. Var et fantastisk hyggelig plass å overnatte og gjort så veldig pent med blomster rundt . Mange små koselige strender og svaberg for store og små. Bassenget åpent til 21.00, som vi syns var en fordel. Kort vei til dyreparken Kristiansand, 20 minutter med bil. Veldig hyggelige folk i resepsjonen. Prøvde restauranten og god mat der. Var greit renhold på de felles sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 795majkenl