Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mitt opphold. Rene og pene rom, like over veien for dyreparken og rett i nærheten av Sørlandssenteret. Gratis parkering på hotellområdet, hyggelig og imøtekommende betjening. Jeg kommer helt sikkert tilbake her.

Opphold: oktober 2017, reiste alene
Takk, Øyvind T
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2017

Hei Øyvind,
Tusen takk for den kjempefine anmeldelsen fra dere.

Så hyggelig å hører at dere hadde det bra på Scandic Sørlandet og at dere spesielt fremhever service fra våre ansatte og hotellet sin beliggenhet .

Hyggelig om du velger oss neste gang du skal til kristiansand , velkommen skal du være!

Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Scandic-hotellene har ofte store nok rom til oss, en familie på fem. Det har dette også. Ok rom, men ekstrasenga var ikke god verken for barn eller voksen. Frokosten er flott, her er noe for alle. I kjelleren er det er lekerom som hadde hatt godt av oppussing, og i enden et kjekt treningsrom. Et greit hotell.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, Heidi A

Hei Heidi,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding.
Det er svært hyggelig å se at du hadde et hyggelig opphold hos oss.
Håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 21. oktober 2017

Ankom fredag rundt lunsj,vanskelig å finne parkering, men dette bedret seg da en stor konferanse hadde reist hjem. OK hotellrom,men mitt rom var plaget av støy ,trolig fra en vareheis e.l. som gikk hele natta.Hyggelig og vennlig betjening, rask service og rydding under måltider. Munter og trivelig dame bak bardisken.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, fsolaas
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakesending etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale.

Hjertelig Velkommen tilbake.

Ricardo sousa

Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Ankom sent, 01 men fikk veldig god service. Gode senger og rent og fint. Ikke typisk Scandic hotell men koselige rom. God frokost men savnet litt mer alternativ til allergiker. Anbefales, fint hotell og koselig personale

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Tone Irén A
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Hei Tone,
Tusen takk for den tilbakesending etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på frokost.
Vi har på buffeen et bord med alternativ mat til allergiker. Beklager at du ikke fant de tu trengte.

Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Ligger bra hvis man skall til dyrparken. Rommen var ok og vi prøvde poolen. Frokosten var bra mat mye godt å velge fra. Mye køing o venting til frokost salen. Her burde de gjøre noen grep. Køen fylte hele foajen.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Madelene S
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hei Madelene,

Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss
Det er ikke mange ganger at vi har denne utfordringen, normalt bare noen få dager i løpet av sommerferien. Vi arbeider kontinuerlig for å gjøre dette bedre og håper at neste sommer vil vi få så lite køing som mulig.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.