“Fint hotell, men....”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Scandic Sorlandet
Anmeldt 1 november 2017 via mobile enheter

Skuffende service i resepsjonen. Kunne ikke gi informasjon om transport inn til Kristiansand, og var heller ikke villig til å finne det ut. Det holder ikke. Resepsjonen må vite det gjesten lurer på, eller være villig til å finne det ut!

Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gunn P
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 november 2017

Hei Gunn,

Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.

Jeg beklager at dere fikk dårlig service fra vår Resepsjonist , dette burde definitiv ikke har skjedd!
Jeg vil gå igjennom våre rutiner med resepsjonssjefen for at dette ikke skal skje igjen.

Igjen, takk for din tilbakemelding, det er den eneste måten vi kan bli bedre på!

Anmeldt 29 oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mitt opphold. Rene og pene rom, like over veien for dyreparken og rett i nærheten av Sørlandssenteret. Gratis parkering på hotellområdet, hyggelig og imøtekommende betjening. Jeg kommer helt sikkert tilbake her.

Opphold: oktober 2017, reiste alene
Takk, Øyvind T
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 november 2017

Hei Øyvind,
Tusen takk for den kjempefine anmeldelsen fra dere.

Så hyggelig å hører at dere hadde det bra på Scandic Sørlandet og at dere spesielt fremhever service fra våre ansatte og hotellet sin beliggenhet .

Hyggelig om du velger oss neste gang du skal til kristiansand , velkommen skal du være!

Anmeldt 28 oktober 2017 via mobile enheter

Scandic-hotellene har ofte store nok rom til oss, en familie på fem. Det har dette også. Ok rom, men ekstrasenga var ikke god verken for barn eller voksen. Frokosten er flott, her er noe for alle. I kjelleren er det er lekerom som hadde hatt godt av oppussing, og i enden et kjekt treningsrom. Et greit hotell.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, Heidi A

Hei Heidi,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding.
Det er svært hyggelig å se at du hadde et hyggelig opphold hos oss.
Håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 21 oktober 2017

Ankom fredag rundt lunsj,vanskelig å finne parkering, men dette bedret seg da en stor konferanse hadde reist hjem. OK hotellrom,men mitt rom var plaget av støy ,trolig fra en vareheis e.l. som gikk hele natta.Hyggelig og vennlig betjening, rask service og rydding under måltider. Munter og trivelig dame bak bardisken.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, fsolaas
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 oktober 2017

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakesending etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale.

Hjertelig Velkommen tilbake.

Ricardo sousa

Anmeldt 11 oktober 2017 via mobile enheter

Ankom sent, 01 men fikk veldig god service. Gode senger og rent og fint. Ikke typisk Scandic hotell men koselige rom. God frokost men savnet litt mer alternativ til allergiker. Anbefales, fint hotell og koselig personale

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Tone Irén A
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 oktober 2017

Hei Tone,
Tusen takk for den tilbakesending etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på frokost.
Vi har på buffeen et bord med alternativ mat til allergiker. Beklager at du ikke fant de tu trengte.
Ricardo Sousa

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
9 km unna
358 anmeldelser
9,7 km unna
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Scandic Sorlandet? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Scandic Sorlandet

Adresse: Travparkveien 14, Kristiansand 4636, Norge (tidligere Quality Hotel & Resort Kristiansand/Thon Hotel Sorlandet)
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 9 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 904 - kr 1 996 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Scandic Sorlandet 3*
Antall rom: 210
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Scandic Sorlandet. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Quality Inn Kristiansand

Er dette din oppføring på TripAdvisor?