Gratis avbestilling frem til 05/08
Comfort Hotel Kristiansand(Kristiansand)
Comfort Hotels
Gratis avbestilling frem til 03/08
  • Frokost inkludert
Yess! Hotel Kristiansand(Kristiansand)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 05/08
  • Gratis Wi-Fi
Sjøglott Hotel(Kristiansand)(Mye for pengene!)
Clarion Hotel Ernst(Kristiansand)
Clarion Hotels
Dyreparken Hotell(Kristiansand)
  • Gratis parkering
Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen(Kristiansand)(Mye for pengene!)
  • Ved stranden
Anmeldt 14. november 2017

• Opphold: november 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2017

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Et hotell man merker alderen på allerede når man kjører inn til det, uten at det er noen sjarm knyttet til det.
Rommene er OK, men noen er trange (vi måtte bytte rom pga kloakklukt så vi testet ulike rom). Sengene er bra og sengetøy/håndklær er rene. Mye støy på rommene fra motorveien rett utenfor. Hotellet er stort og laget for konferanser, men fellesarealene er for små til pauser. Da stod vi tett i tett. Resepsjonen var underbemannet og ineffektiv da alle kom, så vi ventet en halvtime for å sjekke inn. Er de ikke vant med mange mennesker?
Lytt mellom rom og etasjer og vi hadde full kontroll over naboens bruk av badet og det som skjedde i fellesarealet i etasjen under.
Frokosten var kurant, men ikke det grann mer. Laget mer for å mette mange enn for å skape matglede.
Betjeningen var fra hyggelig og proff til surrete og kantete.
Kommer jeg tilbake hit? Nei, ikke om jeg ikke må det.

Opphold: november 2017, reiste med familie
Takk, oyvinds
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2017

Hei Øyvind,

takker for din tilbakemelding. Beklager at du opplever at ditt opphold hos oss ikke har levd opp til forventet standard. Som du vet var det et stort arrangement på hotellet denne helgen og til tross for at vi var godt forberedt kan det fort bli litt ventetid dersom alle kommer på en gang. Dette kan vi bare beklage.

Hotellet har nettopp gjennomgått en full oppussing av rom og alle felles arealer. Vi har også flere forskjellige romkategorier, fra små til store rom. Det er jo veldig synd at du tydeligvis har fått et rom som ikke hadde den beste beliggenheten og størrelse, desverre kan det bli vanskelig og få gjort endringer når hotellet er så fult som vi var denne helgen.

Vår frokostbuffet hadde noen små endringer i sammenligning med vår standard Scandic buffet, blant annet hadde vi frukt osv på større fat for å unngå at det skulle gå så fort tomt på fatene. Dette er samme prosedyrer vi broker på sommeren.

Jeg beklager nok en gang at opplevelsen ikke ble helt topp men vi håper du vil velge å prøve oss igjen ved en annen anledning likevel.

Mvh;
Ricardo sousa

Anmeldt 1. november 2017 via mobile enheter

Skuffende service i resepsjonen. Kunne ikke gi informasjon om transport inn til Kristiansand, og var heller ikke villig til å finne det ut. Det holder ikke. Resepsjonen må vite det gjesten lurer på, eller være villig til å finne det ut!

Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gunn P
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2017

Hei Gunn,

Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.

Jeg beklager at dere fikk dårlig service fra vår Resepsjonist , dette burde definitiv ikke har skjedd!
Jeg vil gå igjennom våre rutiner med resepsjonssjefen for at dette ikke skal skje igjen.

Igjen, takk for din tilbakemelding, det er den eneste måten vi kan bli bedre på!

Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mitt opphold. Rene og pene rom, like over veien for dyreparken og rett i nærheten av Sørlandssenteret. Gratis parkering på hotellområdet, hyggelig og imøtekommende betjening. Jeg kommer helt sikkert tilbake her.

Opphold: oktober 2017, reiste alene
Takk, Øyvind T
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2017

Hei Øyvind,
Tusen takk for den kjempefine anmeldelsen fra dere.

Så hyggelig å hører at dere hadde det bra på Scandic Sørlandet og at dere spesielt fremhever service fra våre ansatte og hotellet sin beliggenhet .

Hyggelig om du velger oss neste gang du skal til kristiansand , velkommen skal du være!

Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Scandic-hotellene har ofte store nok rom til oss, en familie på fem. Det har dette også. Ok rom, men ekstrasenga var ikke god verken for barn eller voksen. Frokosten er flott, her er noe for alle. I kjelleren er det er lekerom som hadde hatt godt av oppussing, og i enden et kjekt treningsrom. Et greit hotell.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, Heidi A

Hei Heidi,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding.
Det er svært hyggelig å se at du hadde et hyggelig opphold hos oss.
Håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!