Gratis avbestilling frem til 03.10.21
FindHotel
eDreamsUSD 136
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Dette er andre gang vi bor på dette hotellet iløpet av kort tid. Og begge gangene har vi blitt møtt av en lite imøtekommende og sur dame i resepsjonen. Dårlig renhold på baderomsbelysningen/risten over speilet. Frokosten kunne vært bedre/bedre utvalg. Hyggelig personell i baren. Beliggenheten er derimot bra.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Vibeke H
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Vibeke,

Hjertelig takk for din tilbakemelding, og for at dere enda en gang velger å bo hos oss på Scandic Sørlandet.
Hyggelig at dere synes at vi har hyggelig personal og god beliggenhet.
Beklager så mye at dere følte at resepsjonisten van tile imøtekommende, dette burde definitiv ikke skjer.

Anmeldt 5. november 2018

Har en litt delt opplevelse av oppholdet på Scandic Sørlandet.Servicen i resepsjonen var veldig bra, vi fikk sjekket inn før tiden og rommene var veldig fine. Men hadde en opplevelse som på mange måter ødela hele opplevelsen for meg og som for meg kan være nok til at jeg ikke velger å dra tilbake til dette hotellet igjen.Vi hadde vært på reise siden kl 05 på morgenen og kom rett før frokosten skulle stenge. Vi spurte i resepsjonen om det var mulig å få seg litt mat, om vi kunne kjøpe oss frokost der. En hyggelig dame der sa at vi bare kunne gå inn i restauranten å høre med de der inne, men hun mente at det måtte ordne seg for det var jo enda noen minutter igjen til de stengte serveringen.Jeg gikk da inn i frokostsalen og traff en kortvokst kar som sto der. Jeg sa hva hun i resepsjonen hadde sagt og spurte på en høflig og ydmyk måte om det gikk greit at vi fikk ordnet oss noe mat.. Jeg ble da møtt på en skremmende fiendtlig måte som jeg håper andre kunder slipper å oppleve.Han sa at jeg måtte da skjønne at jeg ikke bare kunne komme her å kreve mat på slutten av frokosten. De begynte straks å ta av maten, så om jeg ikke var veldig rask så var det ikke aktuelt. Min kollega holdt da enda på å sjekke inn, sånn at vi ikke kunne være svært raske. Fikk da beskjed om at da kunne vi bare glemme det.Det var noen få mennesker i frokostsalen, som reagerte veldig på oppførselen, og det ville på ingen måte heftet de ansatte på noe vis om vi hadde fått lagd oss en porsjon med frokost. Men han ampre sørlendingen på kjøkkenet hadde nok vært fraværende på hotellskolen da de lærte om kundebehandling og service..Så selv om hotellet fra bra, rommene var bra resepsjonen var bra - så klarte han i restauranten å ødelegge min glede av oppholdet her og kan være nok til at jeg velger et annet hotell neste gang jeg skal til Kristiansand.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Runar N

Hei Runar,

Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan du opplevde din opphold her hos oss.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres og dekket deres behov.
Dette som skjedde til deg burde aldri har skjedd!
Vi tar selvfølgelig dette meget alvorlig og har gått igjennom disse rutiner i restaurant avdeling for at dette ikke skal skje igjen.
Igjen tusen takk for at du tok deg tid til å gi meg en tilbakemelding. Det er den eneste måten vi kan bli bedre på!
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
RicqSousa, direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet begynner å bli svært slitt, selv om noe er utbedret er det en lang vei å gå. Vinduet på rommet jeg fikk( som skulle være fint) var utslitt. Maten er OK men bærer preg av storkjøkken og oppvarmet ferdigmat. Frokosten er OK, men det bør være mulig å få mer bacon en den ene lille biten dere har på hvert egg. Personalet bør dere ta vare på de er fantastiske

1  Takk, Thumper1974

Hei thumper1974,
Tusen takk for mottatt tilbakemelding.
Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.
Vi har pusset opp hotellet i fjor men har ikke gjørt noe med bad og vinduer. Dette kommer sikket neste gang :)
Beklager at du følte mat kvalitet vår var ikke bra nok. For oss er maten veldig viktig og bruker mye tid å utvikle vår mat konsept. Jeg kan også forsikre deg at alt er freske varer vi servere.

Anmeldt 15. oktober 2018

Veldig bra sted å bo, utrolig god service, nydelig frokost og mat forøvrig, bra renhold, beliggenheten er veldig bra mtp Dyreparken og Sørlandssenteret i gåavstand. Ypperlig for barnefamilier å bo her.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 764kirstenh
RicqSousa, Direktør på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Kirstenh,
Tusen takk for den fantastiske tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale,Mat renhold og beliggenhet!
Hjertelig Velkommen tilbake
Ricard Sousa