3 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 174
Orbitz.comUSD 174
CheapTicketsUSD 174
Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på scandic Sørlandet 6-8 juli. Oppholdet var noe av de dårligste under alle netter jeg hatt på hotell og langt under den standarden jeg og min familie har vært vant med hos scandic. Verste av alt var maten og prisen man betalte for den og servicen i restauranten. Buffé som var middelmådig og jeg har spist bedre mat på mange veikroger opp gjennom årene. Informasjon om priser var manglende, alt man fikk vite var at buffé kostet 250 for voksne og 130 for barn. Videre spurte vi om dessert, der kunne man velge mellom 2 stykker. Da vi fikk regningen på over 900 kr for 2 voksne fikk vi nærmest hakeslepp over alt som kostet ekstra uten at vi fått meg beskjed enn den lille skiltet ved inngangen av restauranten. Service fantes ikke å få og det ble ikke plukket av bordet som man forventer ved en buffé. Vi betalte uten tips å spiste ikke mer på hotellet. Frukost en var tilnærmet lik opplevelse dessverre.. Oppholdet endte med at vi ble spurt om å betale for buffeen en gang til ved utsjekk da det ikke var registrert betaling på oss... Jeg måtte da til slutt be om en nøkkel til rommet for å gå å hente kvittering på kjøpet samt vise kontoutskrift fra banken min. Aldrig har jag vært med om noe lignende...

1  Takk, Tim P
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei Tim,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss

velidig lei å høre at dere hadde en dårlig opphold her hos oss.

Vi ta dette videre og vil gå igjennom alle våre rutiner i de respektive avdelingene for at dette ikke skal skje igjen.

Håper dere gir oss en ny sjanse utenom korona tid og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

mvh,

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi brukte dette hotellet iår kun pga beliggenheten. Det viser tydeligt hvor slitt rommene er. Maten i restauranten er kjedelig, samt lite mat. Mye støy fra veien ved siden
av, dårlig ventilasjon og rommene er veldig små.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, AlexandraEikeskog
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Alexandra,

Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres!Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss!

Mvh,

Anmeldt 10. juli 2020

Vi bodde her en natt før vi dro til dyreparken hotell. Rommene er helt ok, litt liten plass til en familie på 4. Men vi skulle bare bo en natt så det gikk helt fint. Men det som gjorde dette hotelle bra, det var betjeningen. Vi ble godt tatt i mot, alle spørsmål ble besvart på best mulig måte, med et smil om munnen. Vi følte oss virkelig velkommen! Vi har i sommer ligget på en del forskjellige hoteller, å dette hadde helt klart hyggeligst betjening. Alle er der for å hjelpe om det skulle være noe. Frokosten var noe redusert, men vi ble alle gode og Mette på god mat. Vi koste oss skikkelig på dette hotellet. Veldig barnevennlig!

Takk, Bianca S

Hei Bianca,

Tusen takk for en flott tilbakemelding.
Vi er utrolig glade å høre at dere har hatt et så fint opphold og likte vår tilbud til barna.
Jeg håper vi får gleden av å ha deg som vår gjest igjen i fremtiden

Med vennlig hilsen,