eDreams
Trip.comUSD 166
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Helt Ok opphold på Scandic Sørlandet. Kort vei til dyreparken og gratis parkering. Fint badebasseng og kino for barn på kvelden . Mener å lest at de serverer veldig god frokost , men det gjør de ikke under disse corona tider. Tørt brød og dårlig utvalg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Bjørn Vidar A
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei Bjørn,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Hyggelig å hører at dere likte vår beliggenhet, bassenget og barna kino.
Jeg må bare beklager at du følte frokost ikke var helt opp til deres forventningen. Vi er egentlig kjent for vår frokost men i år måtte vi gjøre mange smittevern tilpasningen slik at frokost oppleves litt anderledess en til vanlig.
Håper å se dere med oss igjen! Velkommen tilbake,
Mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 14. juli 2020

Supert hotell for hele familien, noe dyrt for et lite familierom med kun plass til senger og lite bad, men sånn er det vel når man reiser i høysesong. Veldig bra service, deilig svømmebasseng og frokosten var helt fantastisk selv med korona-innskrenkinger! Gjorde ingenting at garderober var stengt. Litago-dispenser var høydepunkt for minstemann! Ikke så mye vann å se fra hotellet, men kun et stenkast fra dyreparken, så slapp å tenke på parkering. Masse parkering utenfor for gjester kostnadsfritt. Og nær stort flott kjøpesenter!

Takk, Lillbabs
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei lillbabs,

Tusen takk for den kjempefine anmeldelsen fra dere.

Så hyggelig å hører at dere hadde det bra på Scandic Sørlandet og at dere spesielt fremhever service fra våre ansatte.

Hyggelig om du velger oss neste gang du skal til kristiansand , velkommen skal du være!

Mvh,
Ricardo Sousa