ScandicHotels.com
Trip.comUSD 137
Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter ved hotellet. Vi sendte Mail til hotellet da vi skulle booke rom, da vi ikke klarte å booke via appen. De booket oss da inn uten mulighet for å avbestille. Ja det sto i bekreftelsen, men vi ble ikke oppmerksom på det før vi ønsket å sjekke ut en dag før. Skikkelig skuffende. Dyrt hotell som ikke svarte til forventningene. Lite rom som var altfor varmt. Skikkelig klaustrofobisk (3 etg med skråtak). Mye bråk fra vareleveranser like over kl 7. Og bråk fra bassenget før kl 8. Vi hadde skrevet i bestillingen at vi hadde med en liten hund, dette hadde de ikke tatt med i prisen vi først fikk, og kom i tillegg da vi sjekket ut. Så oppholdet ble enda dyrere enn ventet. Vi følte ikke vi fikk valuta for alle de tusenlappene vi betalte for dette oppholdet, skikkelig skuffet.

1  Takk, Seaside151907
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Seaside,

Tusen takk for din anmeldelse.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres og dekket deres behov.
Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss!
Håper dere gir oss en ny sjanse utenom korona tid og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
Mvh,
Ricardo Sousa

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her før og synes det er et bra hotell med kort vei til Dyreparken og stor gratis parkeringsplass. Vi var her kort tid etter re-åpningen etter Covid-19 stengningen. Frokosten bar preg av de begrensningene som var satt. Utvalget var selvfølgelig mindre enn normalt, men men jeg synes hotellet hadde løst det bra.

Denne gangen hadde vi ikke et familierom, da det går fint med ekstraseng på rommet. Rommet var stort nok for oss, bra og rent. Et lite tips er å be om rom som ikke vender mot E-18.

Barna savnet lekerommet som er stengt pga. Covid-19.

Ett lite tips til Scandic (hvis dere leser dette): Vaskeservanten på rommet er alt for høy for barn. De rekker ikke opp. Vi løste det ved å sette en stol inntill vasken. Det burde vært en liten skammel som kunne lånes ut, slik at barn kan bruke vasken. Det er helt sikkert en interiørarkitekt som har syntes at den type vaskeservant er stilfull og passer bra på rommet, men i realiteten er den fullstendig ubrukbar for barn.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 181knuta

Hei 181Knuta,

Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding, og for at dere enda en gang velger å bo hos oss på Scandic Sørlandet

Det er en glede å lese at dere var fornøyd med deres opphold.

Vi skal ta med oss både ris og ros videre i arbeidet.

Håper å se dere igjen i en senere anledning her hos oss.
Mvh,
Ricardo Sousa

Anmeldt 23. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Som overskrift nevner, kort avstand til dyreparken er dette hotellets store pluss. De har et fint basseng i hagen. Frokosten var ok, men mangelen på skikkelig brød merkes. Om det skyldes Covid-19, så er det bare å skjære opp brødet før man tar det ut. Barneklinikken 2 ganger om dagen. Lekerom stengt pga. covid. Toalett og stengt pga «covid». Masse parkeringsplasser. Hyggelige folk som jobber på hotellet. Dusjen er livsfarlig, ingen trykktermostat og lavt trykk. 10 grader vann og i neste sekund 55 grader. Mye støy fra E-18. Spør om rom mot bassenget.

Takk, atcollider
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei atcollider,

Jeg setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å informere oss om hvordan dere opplevde deres opphold her hos oss.

I år pga covid 19 har vi hatt mange tilpasning til vårt somme konsept. Dessverre var vi nødt til å servere frokost på en liten annen måte en til vanlig, har stengt felles toaletter, lekeplass og gym for å minimisere smittefare osv.

Håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!
Mvh, RIcardo Sousa