4 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 181
Orbitz.comUSD 180
CheapTicketsUSD 180
Anmeldt 1. august 2020

Fint hotell for barnefamilier. Fantastisk frokost, god middag for små penger, kort avstand til dyreparken, barnekino, badebasseng med oppvarming, treningsrom. Selv om der var mange barnefamilier, var det ganske rolig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, torvegard
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Trovegård,
Tusen takk for den fantastiske tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Vi er så glade å ser at du har hatt et flott opphold og at du har satt prisen på personale, froskost, middagen, basseng osv.
Hjertelig Velkommen tilbake
Mvh,
Ricard Sousa

Anmeldt 31. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 28. juli 2020

Vi er en familie på 4, barn på 5 og 7 år.
Vi ankom og fikk et Superior Extra rom som bestilt. Rommet var Ok, men døren til badet falt av, og det var bare flaks at barnet mitt ikke fikk den i foten. Rommet bar preg av tidens tann, men sengene var gode.
Etter en dag i parken hadde vi gledet oss til «sommer Buffet» som hotellet så varmt anbefalte. Vi betalte over 1000kr for mat og noen brus - STYR UNNA!
Jeg er enkel i matveien, men her endte jeg opp med å spise lasagnen fra «barnas utvalg».
Salater og grønnsaker smakte «kjøleskap/ vært i oppbevaring»
Mannen min ente opp med noen tørre pomfriter og noen kyllinglår. Ungene med hver sin wienerpølse.
Dyreste overnattingen sammenlagt på lang tid.
Vi er så skuffet.

Monica

Takk, MonicaO154
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Monica,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

det var leit å høre at dere ble skuffet med deres opphold.
Beklager at døren på baden falt av, det var en del som har knekt noe som jeg aldri har faktisk sett for.
Beklager også at dere ikke likte maten på buffeen.
Vi håper på og ser frem til å få lov å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning slik at vi kan vise oss fra vår beste side å rette opp i inntrykket dere fikk denne gangen.

Mvh, Ricardo Sousa

Anmeldt 28. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter ved hotellet. Vi sendte Mail til hotellet da vi skulle booke rom, da vi ikke klarte å booke via appen. De booket oss da inn uten mulighet for å avbestille. Ja det sto i bekreftelsen, men vi ble ikke oppmerksom på det før vi ønsket å sjekke ut en dag før. Skikkelig skuffende. Dyrt hotell som ikke svarte til forventningene. Lite rom som var altfor varmt. Skikkelig klaustrofobisk (3 etg med skråtak). Mye bråk fra vareleveranser like over kl 7. Og bråk fra bassenget før kl 8. Vi hadde skrevet i bestillingen at vi hadde med en liten hund, dette hadde de ikke tatt med i prisen vi først fikk, og kom i tillegg da vi sjekket ut. Så oppholdet ble enda dyrere enn ventet. Vi følte ikke vi fikk valuta for alle de tusenlappene vi betalte for dette oppholdet, skikkelig skuffet.

1  Takk, Seaside151907
Ricardo Sousa, Daglig leder på Scandic Sorlandet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Seaside,

Tusen takk for din anmeldelse.
Jeg beklager på det det sterkeste at vi ikke levde opp til forventningene deres og dekket deres behov.
Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss!
Håper dere gir oss en ny sjanse utenom korona tid og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!
Mvh,
Ricardo Sousa